§ 2. - Tryb postępowania w wypadkach uchylenia przez dyrektora przedsiębiorstwa decyzji kierownika kontroli jakości o wstrzymaniu odbioru jakościowego wyrobów oraz nieuwzględnienia jego wniosku o wstrzymanie produkcji.

Monitor Polski

M.P.1971.37.243

Akt utracił moc
Wersja od: 14 lipca 1971 r.
§  2.
1.
W razie wstrzymania przez kierownika kontroli jakości odbioru jakościowego wytwarzanych wyrobów w wypadkach określonych w § 7 ust. 1 uchwały, kierownik kontroli jakości powinien podać w zawiadomieniu kierowanym do dyrektora przedsiębiorstwa przyczyny podjętej decyzji i niezbędne środki umożliwiające dokonanie prawidłowego odbioru.
2.
Dyrektor przedsiębiorstwa, uchylając decyzję kierownika kontroli jakości (ust. 1), zawiadamia o tym pisemnie, najpóźniej w dniu następnym, dyrektora zjednoczenia (jednostki równorzędnej), któremu przedsiębiorstwo podlega, i podaje motywy zajętego stanowiska oraz podjęte środki dla zapewnienia prawidłowego odbioru jakościowego wyrobów.