§ 1. - Tryb postępowania w wypadkach uchylenia przez dyrektora przedsiębiorstwa decyzji kierownika kontroli jakości o wstrzymaniu odbioru jakościowego wyrobów oraz nieuwzględnienia jego wniosku o wstrzymanie produkcji.

Monitor Polski

M.P.1971.37.243

Akt utracił moc
Wersja od: 14 lipca 1971 r.
§  1.
1.
Zawiadomienia o wstrzymaniu odbioru jakościowego wyrobów i wnioski kierownika kontroli jakości o wstrzymanie produkcji, kierowane do dyrektora przedsiębiorstwa w wypadkach przewidzianych w § 7 ust. 1 i 2 uchwały nr 122 Rady Ministrów z dnia 3 sierpnia 1970 r. w sprawie zasad organizacji kontroli jakości w przedsiębiorstwach przemysłowych (Monitor Polski Nr 27, poz. 222), zwanej w dalszych przepisach zarządzenia "uchwałą", oraz decyzje dyrektora przedsiębiorstwa w tych sprawach powinny być sporządzane w formie pisemnej.
2.
Dyrektor przedsiębiorstwa obowiązany jest rozpatrzyć niezwłocznie zawiadomienia i wnioski kierownika kontroli jakości, o których mowa w ust. 1.