Tryb i organizacja pracy organów kontrolno-rewizyjnych w zakresie kontroli i rewizji finansowej.
M.P.1952.A-35.524
Akt utracił mocINSTRUKCJA
MINISTRA FINANSÓW
z dnia 24 kwietnia 1952 r.
w sprawie trybu i organizacji pracy organów kontrolno-rewizyjnych w zakresie kontroli i rewizji finansowej.
POSTANOWIENIA OGÓLNE.
POSTANOWIENIA OGÓLNE.
Przepisy wstępne.
Przepisy wstępne.
Kontrola finansowa.
Kontrola finansowa.
Organa kontrolno-rewizyjne.
Organa kontrolno-rewizyjne.
– wydziałów i referatów prezydium powiatowej rady narodowej (rady narodowej miasta stanowiącego powiat),
– prezydiów gminnych rad narodowych i miast nie stanowiących powiatów jak również referatów tych prezydiów oraz
– urzędów, zakładów i przedsiębiorstw objętych budżetem terenowym tych rad,
Kierownictwo kontroli.
Kierownictwo kontroli.
Współdziałanie organów kontrolno-rewizyjnych z innymi komórkami organizacyjnymi jednostek, w skład których wchodzą lub przy których są powołane.
Współdziałanie organów kontrolno-rewizyjnych z innymi komórkami organizacyjnymi jednostek, w skład których wchodzą lub przy których są powołane.
Współpraca z organami kontroli państwowej i władzami powołanymi do ścigania przestępstw.
Współpraca z organami kontroli państwowej i władzami powołanymi do ścigania przestępstw.
TRYB I ORGANIZACJA PRACY ORGANÓW KONTROLNO-REWIZYJNYCH.
TRYB I ORGANIZACJA PRACY ORGANÓW KONTROLNO-REWIZYJNYCH.
Planowanie kontroli.
Planowanie kontroli.
Czynności związane z podjęciem kontroli.
Czynności związane z podjęciem kontroli.
powołanie podstawy prawnej, upoważniającej do przeprowadzenia kontroli;
Uprawnienia i obowiązki kontrolującego.
Uprawnienia i obowiązki kontrolującego.
Czynności przygotowawcze.
Czynności przygotowawcze.
Czynności kontrolne.
Czynności kontrolne.
Protokół i sprawozdanie z kontroli.
Protokół i sprawozdanie z kontroli.
Postępowanie pokontrolne.
Postępowanie pokontrolne.
SPRAWOZDAWCZOŚĆ.
SPRAWOZDAWCZOŚĆ.
– ilość planowanych kontroli z wyszczególnieniem ilości inspektorodni planowanych na te kontrole,
– ilość przeprowadzonych kontroli objętych planem i pozaplanowych (oddzielnie) z wyszczególnieniem ilości inspektorodni zużytych na te kontrole,
Wzór Nr 1
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Niniejsza treść dostępna jest wyłącznie w wersji pierwotnej treści w formacie PDF.
..................................................
Wzór Nr 2
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Niniejsza treść dostępna jest wyłącznie w wersji pierwotnej treści w formacie PDF.
..................................................
Wzór Nr 3
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Niniejsza treść dostępna jest wyłącznie w wersji pierwotnej treści w formacie PDF.
..................................................
Wzór Nr 4
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Niniejsza treść dostępna jest wyłącznie w wersji pierwotnej treści w formacie PDF.
..................................................
Wzór Nr 5
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Niniejsza treść dostępna jest wyłącznie w wersji pierwotnej treści w formacie PDF.
..................................................
Wzór Nr 6
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Niniejsza treść dostępna jest wyłącznie w wersji pierwotnej treści w formacie PDF.
..................................................
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »