§ 2. - Termin przechowywania oraz sposób przekazywania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do rad gmin, przeprowadzonych w dniu 19 czerwca 1994 r.
Monitor Polski
M.P.1994.33.274
Akt utracił moc
Wersja od: 18 czerwca 1994 r.
§ 2.
1.
Dokumenty z wyborów przekazane przez obwodowe komisje wyborcze odpowiednio wójtowi, burmistrzowi i prezydentowi miasta przechowywane są jako depozyt do czasu rozstrzygnięcia protestów wyborczych przez właściwe sądy.
2.
Po podjęciu przez sąd ostatecznych rozstrzygnięć, o których mowa w ust. 1, wojewódzki komisarz wyborczy powiadomi odpowiednio wójta, burmistrza i prezydenta miasta o konieczności zarządzenia zniszczenia przechowywanych dokumentów z wyborów. Sposób zniszczenia należy uzgodnić z kierownikiem właściwego archiwum państwowego.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .