§ 2. - Termin przechowywania oraz sposób przekazywania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do rad gmin, przeprowadzonych w dniu 19 czerwca 1994 r.

Monitor Polski

M.P.1994.33.274

Akt utracił moc
Wersja od: 18 czerwca 1994 r.
§  2.
1.
Dokumenty z wyborów przekazane przez obwodowe komisje wyborcze odpowiednio wójtowi, burmistrzowi i prezydentowi miasta przechowywane są jako depozyt do czasu rozstrzygnięcia protestów wyborczych przez właściwe sądy.
2.
Po podjęciu przez sąd ostatecznych rozstrzygnięć, o których mowa w ust. 1, wojewódzki komisarz wyborczy powiadomi odpowiednio wójta, burmistrza i prezydenta miasta o konieczności zarządzenia zniszczenia przechowywanych dokumentów z wyborów. Sposób zniszczenia należy uzgodnić z kierownikiem właściwego archiwum państwowego.