§ 1. - Termin przechowywania oraz sposób przekazywania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do rad gmin, przeprowadzonych w dniu 19 czerwca 1994 r.
Monitor Polski
M.P.1994.33.274
Akt utracił moc
Wersja od: 18 czerwca 1994 r.
§ 1.
Ilekroć w niniejszej uchwale jest mowa:
1)
o dokumentach z głosowania i z wyborów, zwanych dalej dokumentami z wyborów, należy przez to rozumieć:
a)
spis wyborców,
b)
protokół rejestracji kandydatów na radnych wraz z załącznikami,
c)
protokół rejestracji list kandydatów na radnych wraz z załącznikami,
d)
protokoły głosowania,
e)
protokoły wyników wyborów wraz z załącznikami,
f)
karty do głosowania (ważne i nieważne),
g)
uchwały, orzeczenia i zarządzenia podjęte przez wojewódzkich komisarzy wyborczych i komisje wyborcze,
h)
protokoły posiedzeń komisji wyborczych,
i)
urzędowe obwieszczenia wojewódzkich komisarzy wyborczych i komisji wyborczych;
2)
o organach przechowujących dokumenty z wyborów, należy przez to rozumieć:
a)
wójtów, burmistrzów i prezydentów miast,
b)
wojewodów,
c)
kierowników wojewódzkich biur wyborczych,
d)
Kierownika Krajowego Biura Wyborczego.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .