§ 1. - Termin przechowywania oraz sposób przekazywania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do rad gmin, przeprowadzonych w dniu 19 czerwca 1994 r.

Monitor Polski

M.P.1994.33.274

Akt utracił moc
Wersja od: 18 czerwca 1994 r.
§  1.
Ilekroć w niniejszej uchwale jest mowa:
1)
o dokumentach z głosowania i z wyborów, zwanych dalej dokumentami z wyborów, należy przez to rozumieć:
a)
spis wyborców,
b)
protokół rejestracji kandydatów na radnych wraz z załącznikami,
c)
protokół rejestracji list kandydatów na radnych wraz z załącznikami,
d)
protokoły głosowania,
e)
protokoły wyników wyborów wraz z załącznikami,
f)
karty do głosowania (ważne i nieważne),
g)
uchwały, orzeczenia i zarządzenia podjęte przez wojewódzkich komisarzy wyborczych i komisje wyborcze,
h)
protokoły posiedzeń komisji wyborczych,
i)
urzędowe obwieszczenia wojewódzkich komisarzy wyborczych i komisji wyborczych;
2)
o organach przechowujących dokumenty z wyborów, należy przez to rozumieć:
a)
wójtów, burmistrzów i prezydentów miast,
b)
wojewodów,
c)
kierowników wojewódzkich biur wyborczych,
d)
Kierownika Krajowego Biura Wyborczego.