§ 2. - Termin przechowywania oraz sposób przekazywania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do Sejmu i Senatu, przeprowadzonych w dniu 19 września 1993 r.

Monitor Polski

M.P.1993.52.485

Akt utracił moc
Wersja od: 13 października 1993 r.
§  2.
1.
Dokumenty z wyborów, przekazane przez obwodowe komisje wyborcze odpowiednio wójtowi, burmistrzowi i prezydentowi miasta, przechowywane są do dyspozycji Sądu Najwyższego do czasu rozstrzygnięcia o ważności wyborów lub wyboru posłów bądź senatorów.
2.
Po podjęciu przez Sąd Najwyższy rozstrzygnięć, o których mowa w ust. 1, odpowiednio wójt, burmistrz i prezydent miasta zarządza zniszczenie przechowywanych dokumentów z wyborów, w sposób uzgodniony z kierownikiem właściwego archiwum państwowego. Zniszczenie dokumentów może nastąpić nie wcześniej aniżeli po upływie 1 miesiąca od daty ogłoszenia rozstrzygnięć Sądu Najwyższego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski".