§ 1. - Termin przechowywania oraz sposób przekazywania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do Sejmu i Senatu, przeprowadzonych w dniu 19 września 1993 r.

Monitor Polski

M.P.1993.52.485

Akt utracił moc
Wersja od: 13 października 1993 r.
§  1.
Ilekroć w niniejszej uchwale jest mowa:
1)
o dokumentach z głosowania i z wyborów, zwanych dalej dokumentami z wyborów, należy przez to rozumieć:
a)
spis wyborców,
b)
protokół rejestracji okręgowej listy kandydatów na posłów wraz z załącznikami,
c)
protokół rejestracji kandydata na senatora wraz z załącznikami,
d)
protokoły głosowania w obwodzie,
e)
protokół z wyborów posłów do Sejmu w okręgu wyborczym wraz z załącznikami,
f)
protokół wyników głosowania i wyników wyborów senatorów w okręgu wyborczym,
g)
protokół rejestracji ogólnopolskiej listy kandydatów na posłów wraz z załącznikami,
h)
protokół wyborów posłów z ogólnopolskich list kandydatów na posłów wraz z załącznikiem,
i)
karty do głosowania (ważne i nieważne),
j)
uchwały i orzeczenia podjęte przez komisje wyborcze,
k)
wydruki komputerowe spełniające wymogi określone dla dokumentów z wyborów,
l)
protokoły posiedzeń komisji wyborczych,
ł)
urzędowe obwieszczenia komisji wyborczych;
2)
o organach przechowujących dokumenty z wyborów, należy przez to rozumieć:
a)
wójtów, burmistrzów i prezydentów miast,
b)
konsulów i kapitanów polskich statków morskich,
c)
kierowników wojewódzkich biur wyborczych,
d)
Kierownika Krajowego Biura Wyborczego.