§ 3. - Termin przechowywania oraz sposób przekazania do archiwów państwowych dokumentów z głosowania i z wyborów do Sejmu i Senatu zarządzonych na dzień 21 września 1997 r.

Monitor Polski

M.P.1997.63.616

Akt utracił moc
Wersja od: 26 września 1997 r.
§  3.
1.
Dokumenty z wyborów okręgowa komisja wyborcza przekazuje dyrektorowi delegatury wojewódzkiej Krajowego Biura Wyborczego właściwej dla siedziby komisji. Są one przechowywane w sposób ustalony dla zasobu archiwalnego archiwów zakładowych przez okres 5 lat, licząc od dnia 1 stycznia 1998 r.
2.
Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, dokumenty z wyborów przechowywane przez dyrektora delegatury wojewódzkiej Krajowego Biura Wyborczego podlegają przekazaniu do właściwego archiwum państwowego, z zastrzeżeniem ust. 3.
3.
Wykazy podpisów wyborców popierających zgłoszenie okręgowej listy kandydatów na posłów (kandydatów na senatorów) są udostępniane wyłącznie na żądanie Sądu Najwyższego i sądów lub organów prokuratury prowadzących postępowania karne. Wykazy te, po upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, podlegają zniszczeniu w sposób uzgodniony z kierownikiem właściwego archiwum państwowego.