§ 4. - Szczegółowe zasady sporządzania oraz badania sprawozdania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

Monitor Polski

M.P.1997.78.740

Akt utracił moc
Wersja od: 16 października 1997 r.
§  4.
Sprawozdanie z działalności obejmuje zagadnienia związane z działalnością statutową i gospodarką finansową oraz charakterystykę i organizację funduszu, a w szczególności:
1)
rozliczenie dochodów Funduszu w podziale na:
a)
dochody z wpłat zakładów ubezpieczeń, prowadzących działalność w zakresie ubezpieczeń, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1996 r. Nr 11, poz. 62 oraz z 1997 r. Nr 43, poz. 272, Nr 107, poz. 685 i Nr 121, poz. 769 i 770), zwanej dalej "ustawą" - w rozbiciu na grupy ubezpieczeń),
b)
dochody z wpłat w przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń, w rozbiciu na działy ubezpieczeń,
c)
dochody z opłat przewidzianych w art. 90e ust. 1 ustawy,
d)
dochody z tytułu roszczeń regresowych,
e)
dochody z lokat środków Funduszu,
f)
pozostałe dochody,
2)
rozliczenie kosztów Funduszu w podziale na:
a)
wypłaty odszkodowań i świadczeń, w rozbiciu na ubezpieczenia, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 3 ustawy, w tym wypłaty na rzecz osób zagranicznych w rozumieniu przepisów prawa dewizowego,
b)
wypłaty odszkodowań i świadczeń w przypadku ogłoszenia upadłości zakładu ubezpieczeń, w rozbiciu na działy ubezpieczeń,
c)
pozostałe koszty,
3)
zagadnienia organizacyjne i kadrowe:
a)
władze Funduszu,
b)
struktura organizacyjna Biura Funduszu,
c)
liczba zatrudnionych,
4)
analizę stanu finansów Funduszu w celu określenia przez Ministra Finansów procentu składki wnoszonej przez członków Funduszu.