§ 4. - Środki zmierzające do przeciwdziałania wadliwej produkcji i kierowaniu do obrotu wyrobów złej jakości.

Monitor Polski

M.P.1964.55.262

Akt utracił moc
Wersja od: 23 sierpnia 1969 r.
§  4.
1.
Reklamacje i wnioski w sprawie wadliwej lub przestarzałej konstrukcji i receptury oraz reklamacje z tytułu złego wykonania należy składać u bezpośredniego dostawcy (sprzedawcy) wyrobu lub skierować bezpośrednio do producenta stosownie do obowiązujących warunków dostaw. Producent ma obowiązek przeprowadzić ich analizę i zawiadomić odbiorców, jakie zostaną przedsięwzięte środki dla zapobieżenia dalszej produkcji wyrobów o niewłaściwej jakości.
2.
Zjednoczenia (inne jednostki równorzędne) kontrolują wykorzystanie materiałów, o których mowa w ust. 1, oraz inicjują przedsięwzięcia o znaczeniu ogólnobranżowym lub wykraczającym poza możliwości przedsiębiorstw (§ 5).