§ 4. - Środki zmierzające do przeciwdziałania wadliwej produkcji i kierowaniu do obrotu wyrobów złej jakości.
Monitor Polski
M.P.1964.55.262
Akt utracił moc
Wersja od: 23 sierpnia 1969 r.
§ 4.
1.
Reklamacje i wnioski w sprawie wadliwej lub przestarzałej konstrukcji i receptury oraz reklamacje z tytułu złego wykonania należy składać u bezpośredniego dostawcy (sprzedawcy) wyrobu lub skierować bezpośrednio do producenta stosownie do obowiązujących warunków dostaw. Producent ma obowiązek przeprowadzić ich analizę i zawiadomić odbiorców, jakie zostaną przedsięwzięte środki dla zapobieżenia dalszej produkcji wyrobów o niewłaściwej jakości.
2.
Zjednoczenia (inne jednostki równorzędne) kontrolują wykorzystanie materiałów, o których mowa w ust. 1, oraz inicjują przedsięwzięcia o znaczeniu ogólnobranżowym lub wykraczającym poza możliwości przedsiębiorstw (§ 5).
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .