Sprawozdania finansowe komitetów wyborczych o poniesionych kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskanych funduszy w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 27 października 1991 r.

Monitor Polski

M.P.1992.10.74

Akt indywidualny
Wersja od: 2 kwietnia 1992 r.

KOMUNIKAT
PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ
z dnia 18 lutego 1992 r.
w sprawie sprawozdań finansowych komitetów wyborczych o poniesionych kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskanych funduszy w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 27 października 1991 r.

Na podstawie art. 133 ust. 2 i 5 ustawy z dnia 28 czerwca 1991 r. - Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 59, poz. 252) i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 10 maja 1991 r. - Ordynacja wyborcza do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 72, poz. 319) Państwowa Komisja Wyborcza ogłasza sprawozdania finansowe komitetów wyborczych w brzmieniu przedłożonym przez komitety wyborcze.
Sprawozdania, o których mowa, stanowią załącznik do komunikatu.

ZAŁĄCZNIK

SPRAWOZDANIA FINANSOWE KOMITETÓW WYBORCZYCH

o poniesionych kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej

oraz o źródłach pozyskanych funduszy

w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej

w dniu 27 października 1991 r.

Krajowy Komitet Wyborczy

Polskie Stronnictwo Ludowe - Sojusz Programowy

ul. Grzybowska 4

00-131 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 35 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 36 i 37.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 64 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, bialskopodlaskim, białostockim, bielskim, chełmskim, ciechanowskim, częstochowskim, elbląskim, gorzowskim, kaliskim, katowickim, kieleckim, konińskim, koszalińskim, krakowskim, krośnieńskim, legnickim, leszczyńskim, lubelskim, łomżyńskim, nowosądeckim, olsztyńskim, opolskim, ostrołęckim, piotrkowskim, płockim, poznańskim, przemyskim, rzeszowskim, siedleckim, sieradzkim, skierniewickim, suwalskim, tarnobrzeskim, toruńskim, wałbrzyskim, włocławskim, wrocławskim, zamojskim i zielonogórskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy:

wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 1.666.877

2. Środki własne kandydatów 679.354

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe 33.198

4. Publiczna zbiórka środków finansowych 155.450

w tym:

- darowizny 99.478

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 2.845

- sprzedaż znaczków, folderów, plakietek itp. 55.127

5. Pozostałe 290.342

Ogółem 2.825.221

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki w wysokości ponad 5 mln zł

- Załącznik nr 1

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Załącznik nr 2

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 35.400

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 178.453

- Załącznik nr 3

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu 143.397

z tego:

- prasa 53.254

- radio 10.076

- telewizja 80.067

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 320.196

- wydawnictw (folderów) 51.597

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 468.565

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 117.224

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 102.363

7. Pozostałe 683.750

- Załącznik nr 4

Ogółem 2.100.945

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 15.121

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 44.612

- Załącznik nr 3

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 35.800

z tego:

- prasa 14.320

- radio 3.500

- telewizja 17.980

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 117.100

- wydawnictw (folderów) 16.050

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 201.850

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 29.200

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 25.400

7. Pozostałe 220.920

- Załącznik nr 4

Ogółem 706.053

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, 1992-01-22

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Aleksander Łuczak

Załącznik 1 do cz. II poz. 6

kwota w tys. zł

1. Andrzej Borowski, Kluczbork 11.984

2. Zdzisław Chojnacki, Połczyn-Zdrój 10.900

3. Zbigniew Galek, Postomino 6.195

4. Edward Szymański, Żelkowo 6.195

5. Henryk Szarbiewski, Miastko 6.195

6. Adam Marcinak, Głuchów 6.195

7. Jaromir Fasolski, Gdańsk 12.500

Załącznik 2 do cz. II poz. 7

kwota w tys. zł

1. Ciechanów - ZW PSL 27.337

2. Elbląg - GS w Nowym Stawie 2.000

3. Kalisz - PGR Rusko, PG Rybackie Przygodzice, ZRKiOR Ostrów Wielkopolski 5.600

4. Kielce - w województwie:

- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska we Włoszczowie 2.000

- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska "Radostowa" w Kielcach 7.500

- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ostrowcu Świętokrzyskim 7.000

- Cukrownia "Łubna" w Kazimierzy Wielkiej 5.000

- Bank Spółdzielczy w Charsznicy 200

- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "Kartel" w Łanach sp. z.o.o. 4.000

- Gminna Spółdzielnia "SCh" Wodzisław 500

- Okręgowy Zarząd Lasów Państwowych w Radomiu 5.000

- Nadleśnictwo Miechów 500

- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Rolno-Handlowe "Rolmex"

w Ostrowcu Św. sp. z. o.o. 1.000

- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Końskich 5.000

- Gminna Spółdzielnia "SCh" w Solcu-Zdroju 1.000

- Lekarska Specjalistyczna Spółdzielnia Pracy w Kielcach 1.000

- Kieleckie Zakłady Meblarskie Spółdzielnia Pracy w Kielcach 1.000

- Wojewódzki Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych w Kielcach 2.000

- Związek Kombatantów RP i b. Więźniów Politycznych

- Zarząd Wojewódzki w Kielcach 3.000

- Zarządy Gminne PSL w:

Kazimierzy Wielkiej 200

Rudzie Malenieckiej 500

Jędrzejowie 310

Czarnocinie 250

Sobkowie 170

Miedzianej Górze 200

Solcu-Zdroju 1.000

Pińczowie 639

Morawicy 200

Waśniowie 200

Włoszczowie 200

Łopusznie 60

Wodzisławiu 200

Skalbmierzu 200

Skarżysku-Kamiennej 200

Pawłowie 155

Złotej Pińczowskiej 100

Działoszycach 21

Racławicach 160

Książu Wielkim 40

5. Kraków - WZRKiOR w Krakowie 5.000

6. Leszno - GKKS Pudliszki 5.000

7. Zarząd Wojewódzki PSL w Lublinie 3.819

8. Łódź - GS "SCh" Pabianice, BS w Aleksandrowie 6.850

9. Olsztyn:

- GS "SCh" w Szczytnie 50

- Bank Spółdzielczy w Janowcu Kościelnym 100

- GS "SCh" Dywity 100

- Związek Hodowców i Producentów Bydła Olsztyn 10.000

- GS "SCh" Małdyty 3.000

- GS "SCh" 50

- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Bartoszyce 5.000

- Bank Spółdzielczy Lubawa 500

- Spółdzielnia Transportu Mleczarskiego "Transmlecz" Olsztyn 5.000

- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Olsztyn 2.500

10. Opole:

- Przetwórstwo Handel Usługi "Prestimex" Opole 4.750

- "Rolmat" Zakł. Prod.-Handlowy Chróścice 30.000

- ZMW Opole 3.000

- Rolnicza Sp. Prod. Rostkowice 500

- Sp. Usługowo-Prod. "Suprol" Chróścice 1.000

- Sp. Produkcyjna Bilszczyce 100

- NSZZ RI "Solidarność" Opole 1.560

- Przeds. Wytwórczo-Handlowe "Rapex" Opole 7.000

- Sztab Wyborczy Jacka Pawlickiego Byczyna, Rynek 1 12.000

- Zarząd Wojewódzki PSL Opole 19.512

11. Piła - BS, GS, SKR, STR 3.400

12. Radom - Spółka z o.o. "Węglodrew" Radom 5.000

13. Skierniewice - BS Maków i Łyszkowice 3.700

14. Wałbrzych - RSP, BS, ZNP, GS 17.000

15. Wrocław - BS w Żórawinie i Oleśnicy 640

16. Zamość - BS, Spółdzielnia Mleczarska, Rada Sołecka, KR 3.000

17. Koszalin - WZRKiOR Koszalin, GZRKiOR Brzeźno 10.000

18. Gdańsk - WZRKiOR 31.250

19. Biała Podlaska - ZNP Radzyń Podl. 1.000

20. NK PSL Warszawa - Rada Naczelna Spółdzielców Warszawa 148.000

- Koło Łowieckie Wodzisław k/Jędrzejowa 300

- Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem 200

- GS "SCh" Kwidzyń 700

Załącznik 3 do cz. III poz. 2

kwota w tys. zł

1. Biała Podlaska 43

2. Białystok 500

3. Bielsko-Biała 2.927

4. Chełm 1.280

5. Ciechanów 2.340

6. Częstochowa 11.610

7. Gdańsk 2.975

8. Jelenia Góra 600

9. Kalisz 15.858

10. Katowice 9.823

11. Kielce 4.448

12. Konin 5.018

13. Koszalin 12.328

14. Leszno 4.896

15. Łomża 2.980

16. Łódź 712

17. Opole 21.518

18. Ostrołęka 1.395

19. Piotrków 1.321

20. Płock 2.000

21. Poznań 8.750

22. Przemyśl 1.600

23. Radom 3.317

24. Rzeszów 6.352

25. Siedlce 2.859

26. Sieradz 7.442

27. Skierniewice 20.492

28. Szczecin 9.506

29. Tarnobrzeg 818

30. Toruń 1.947

31. Warszawa 16.048

32. Włocławek 6.000

33. Wrocław 1.647

34. Zamość 2.287

35. Zielona Góra 16.034

Załącznik 4 do cz. III poz. 7

- zatrudnienie pracowników, naprawa kserokopiarek, nagrody, artykuły żywnościowe dla dyżurujących w K.W., narady wyborcze, zakup: kserokopiarki, kleju, farb, tablic informacyjnych, kaset itp., rozmowy telefoniczne, art. biurowe, papier,

- umowa z firmą "ROK" Corporation (przygotowanie programów telewizyjnych i radiowych do studia wyborczego),

- prace zlecone i różne inne.

Krajowy Komitet Wyborczy

"Solidarność Pracy"

ul. Marszałkowska 82

00-517 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 27 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 18, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 30, 33, 34, 35, 36, 37.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 3 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: elbląskim i toruńskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych -

2. Środki własne kandydatów 137.557

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe 40.435

4. Publiczna zbiórka środków finansowych

- darowizny 154.955

5. Pozostałe -

Ogółem 332.947

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł

- Aleksander Małachowski, Warszawa 10.000

- Marianna Stanik (adres nieznany) 10.000

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Polska Partia Socjalistyczna, Warszawa 51.070

- PZ Solco-Basel, Warszawa 25.000

- Deltapol, Warszawa 10.000

- Fundacja "Polska Praca", Warszawa 5.000

- ZSP, Rada Okręgowa w Białymstoku 2.000

- ZNP, Zarząd Okręgowy w Suwałkach 1.000

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 10.852

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego - okręgowych komitetów wyborczych 14.206

w tym:

a) Łódź 335

b) Konin 197

c) Kielce 3.000

d) Jelenia Góra 1.089

e) Zielona Góra 180

f) Toruń 2.573

g) Poznań 1.713

h) Gdańsk 1.519

i) Olsztyn 100

j) Białystok 2.500

k) Gliwice 1.000

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 143.209

z tego:

- prasa 38.185

- radio 754

- telewizja 104.270

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 77.691

- wydawnictw (folderów) 5.400

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 31.676

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 15.059

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 18.735

7. Pozostałe 7.879

z tego:

- akcja nagłośnieniowa z samochodu 4.279

- opłacenie usługi adwokackiej 500

- diety mężów zaufania 3.000

- dotacja dla Fundacji Domu Dziecka w Tczewie 100

Ogółem 324.707

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 400

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu -

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 5.325

- ulotek 1.775

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) -

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących -

7. Pozostałe -

Ogółem 7.500

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-28

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Władysław Dobrzański

Komitet Wyborczy Rzemiosła i Małej Przedsiębiorczości

ul. Miodowa 14

00-950 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 4 okręgowe listy kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 2, 25, 29 i 34.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 113.221

2. Środki własne kandydatów 112.120

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych -

5. Pozostałe

- od osób fizycznych 32.420

Ogółem 240.341

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe -

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 1.625

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 3.991

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- prasa 27.150

- radio 19.100

- telewizja 6.300

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 113.684

- wydawnictw (folderów) 225

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 38.115

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 1.590

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 7.826

7. Pozostałe 20.734

w tym:

- zbieranie podpisów

- podatek od wynagrodzeń za blankietowanie

- materiały piśmienne, prace dekoratorskie

- paliwo samochodowe

Ogółem 240.341

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Wiesław Sinkiewicz

Krajowy Komitet Wyborczy Ruchu Ludowego

Porozumienie Ludowe

ul. Chmielna 24

00-020 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 33 okręgowe listy kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 33, 35 i 37.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 25 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, ciechanowskim, częstochowskim, kaliskim, kieleckim, krakowskim, lubelskim, łomżyńskim, nowosądeckim, ostrołęckim, piotrkowskim, płockim, poznańskim, przemyskim, rzeszowskim, siedleckim, skierniewickim, tarnobrzeskim, toruńskim i włocławskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 2.542.000

2. Środki własne kandydatów 146.050

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe 15.043

4. Publiczna zbiórka środków finansowych:

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 760.070

- sprzedaż znaczków, folderów, plakietek itp. 374

5. Pozostałe

- z tytułu oprocentowania konta bankowego 892

- DAMIS, Al. Zieleniecka 1, Warszawa 100.000

Ogółem 3.564.429

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- NSZZ RI "Solidarność" 1.762.000

- PSL "Solidarność" 750.000

- PSL "Mikołajczykowskie" 30.000

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 410.367

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 660.000

(na funkcjonowanie wszystkich 33 agend terenowych wydatkowano

po 20.000 tys. zł).

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 1.254.159

z tego:

- prasa 29.306

- radio 41.995

- telewizja 1.182.858

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 407.416

- wydawnictw (folderów) 1.000

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 142.126

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 4.500

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 22.343

7. Pozostałe

- materiały biurowe 22.703

- remonty 23.654

- materiały gospodarcze 74.235

Ogółem 3.022.503

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 37.717

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 333.646

z tego:

- prasa 2.694

- radio 3.860

- telewizja 327.092

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 146.637

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 16.063

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) -

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 2.053

7. Pozostałe

- materiały biurowe 2.087

- materiały gospodarcze 6.824

Ogółem 545.027

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-14

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Andrzej Łuszczewski

Komitet Wyborczy "Wyborcza Akcja Katolicka"

ul. Twarda 28/8

00-853 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 37 okręgowych list kandydatów na posłów we wszystkich okręgach wyborczych.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 41 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, bialskopodlaskim, bielskim, bydgoskim, ciechanowskim, częstochowskim, elbląskim, gdańskim, gorzowskim, kaliskim, katowickim, kieleckim, krośnieńskim, leszczyńskim, lubelskim, łomżyńskim, łódzkim, olsztyńskim, ostrołęckim, piotrkowskim, poznańskim, radomskim, siedleckim, sieradzkim, suwalskim, szczecińskim, wałbrzyskim, wrocławskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 170.233

2. Środki własne kandydatów 328.287

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych, w tym:

- darowizny 512.394

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 124.651

- sprzedaż znaczków, folderów, plakietek itp. 12.613

5. Pozostałe (wydawnictwa) 8.200

Ogółem 1.156.378

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki w wysokości ponad 5 mln zł

- Tomasz Szyszko, Konin 42.286

- Antoni Piotrowicz, Zduńska Wola 22.871

- Wiesław Chrzanowski, Warszawa 10.000

- Stefan Niesiołowski, Łódź 6.000

- Witold Sobczyk, Łódź 10.000

- Henryk Goryszewski, Ząbki 10.000

- Marek Chibowski, Ząbki 7.000

- Barbara Radejowska, Warszawa 6.000

- Ryszard Makowski, Warszawa 6.000

- Mirosław Jakubowski, Warszawa 6.000

- Andrzej Płachecki, Warszawa 6.000

- Henryk Klata, Warszawa 6.000

- Henryk Linowski, Warszawa 6.000

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Sp. Rzemieślnicza "Budowlana", Łódź 25.000

- Izba Rzemieślnicza, Łódź 25.000

- PPUH "Kral", Łódź 10.000

- Zjednoczenie Chrześcijańsko-Narodowe, Warszawa 170.233

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 119.824

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 231.032

z tego:

- prasa 33.955

- radio 23.095

- telewizja 173.982

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 245.919

- wydawnictw (folderów) 57.450

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 180.456

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 44.516

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 92.643

7. Pozostałe (wiece, transparenty) 10.600

Ogółem 982.440

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 7.414

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 18.417

z tego:

- prasa 4.900

- radio 8.160

- telewizja 5.357

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 63.453

- wydawnictw (folderów) 9.600

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 39.875

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 6.200

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 21.386

7. Pozostałe (flagowanie miasta, transparenty) 5.445

Ogółem 171.790

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-28

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Mirosław Jakubowski

Krajowy Komitet Wyborczy Partii "X"

ul. Nowy Świat 29 m. 35

00-029 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 4 okręgowe listy kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 8, 16, 21 i 23.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 31.361

2. Środki własne kandydatów 90.963

3. Pożyczki pozabankowe (od członków Partii "X") 2.257

4. Publiczna zbiórka środków finansowych:

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 980

5. Pozostałe -

Ogółem 125.561

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki w wysokości

ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe - Partia "X", Warszawa

31.361

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 5.097

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 13.000

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- telewizja 2.500

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 74.514

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 12.650

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 13.100

7. Pozostałe

- tel., fax 4.700

Ogółem 125.561

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-10

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: z up. Jerzy Falęcki

Krajowy Komitet Wyborczy

Mniejszości Niemieckiej

ul. 1-go Maja 61

45-069 Opole

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 9 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 9, 10, 11, 20, 30, 32, 36 i 37.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 324.180

2. Środki własne kandydatów -

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych -

5. Pozostałe

- odsetki bankowe 1.572

Ogółem 325.752

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe - Towarzystwo Mniejszości Niemieckiej (koła z województw: opolskiego, katowickiego, częstochowskiego i szczecińskiego) 324.180

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 38.914

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- prasa 4.060

- radio 1.000

- telewizja 55.856

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 24.197

- wydawnictw (folderów) 71.581

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 25.631

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 40.440

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 55.682

7. Pozostałe -

Ogółem 317.361

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Opole, dnia 1992-01-22

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Jan Lenort

Krajowy Komitet Wyborczy

Kongresu Liberalno-Demokratycznego

Al. Jerozolimskie 53

00-697 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 37 okręgowych list kandydatów na posłów we wszystkich okręgach wyborczych.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 31 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, bialskopodlaskim, białostockim, bydgoskim, częstochowskim, elbląskim, gdańskim, jeleniogórskim, katowickim, kieleckim, koszalińskim, krakowskim, legnickim, łódzkim, olsztyńskim, piotrkowskim, poznańskim, skierniewickim, słupskim, suwalskim, szczecińskim, tarnowskim, włocławskim, wrocławskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy:

wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 416.232

2. Środki własne kandydatów 283.966

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych 2.389.235

w tym:

- darowizny 572.674

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 1.806.036

- sprzedaż znaczków, folderów, plakietek itp. 10.525

5. Pozostałe (odsetki bankowe) 935

Ogółem 3.090.368

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł

- Małgorzata Spychalska, Warszawa 10.000

- Jerzy Orłowski, Bełchatów 21.400

- Zbigniew Kośla, Ostr. Świętokrzyski 50.000

- Marek Samborski, Opole 9.528

- Leszek Bartkowiak, Bydgoszcz 8.000

- Andrzej Rzeźniczak, Tuchola 30.000

- Jolanta Steller, Bydgoszcz 10.000

- Karol Pawlak, Łochowo 10.000

- Zdzisław Szmyrgała, Bydgoszcz 10.000

- Grzegorz Pękała, Bydgoszcz 10.000

- Jarosław Ulatowski, Kolbudy 15.000

- Andrzej Gocman, Kraków 50.000

- Waldemar Pelc, Kraków 50.000

- Roman Oraczewski, Rzeszów 18.000

- Beata Kaczyńska, Rzeszów 10.000

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Personal Computer Studio, Wrocław 15.000

- Przeds. Usł. Agencja Image, Sopot 10.000

- Izba Rzemieślnicza, Olsztyn 16.000

- Elbrevery Company Ltd, Elbląg 70.000

- Przeds. Wielobr. "Roltex", Głogów 10.000

- Przeds. Wielobr. "Inter-Inbud", Zielona Góra 10.000

- "Bista", Polkowice 5.000

- "Bogmar", Jelenia Góra 5.000

- "Finryan", Warszawa 10.000

- Kongres Liberalno-Demokratyczny, Warszawa 121.500

- KLD, Radom 1.818

- KLD, Częstochowa 14.682

- KLD, Opole 1.000

- KLD, Wrocław 14.000

- KLD, Kalisz 300

- KLD, Poznań 100.000

- KLD, Szczecin 18.211

- KLD, Gdańsk 80.000

- KLD, Olsztyn 39.000

- KLD, Białystok 2.340

- KLD, Lublin 21.657

- KLD, Krosno 1.724

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 35.972

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 148.750

w tym:

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Warszawa 43.122

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Konin 1.700

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Radom 1.860

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Kielce 18.813

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Częstochowa 2.744

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Opole 4.787

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Wrocław 5.115

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Jelenia Góra 2.590

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Zielona Góra 2.500

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Toruń 3.140

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Bydgoszcz 2.760

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Poznań 5.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Szczecin 7.500

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Gdańsk 3.500

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Olsztyn 13.269

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Białystok 5.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Siedlce 4.582

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Zamość 8.121

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Lublin 1.858

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Rzeszów 2.150

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Krosno 630

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Kraków 7.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Bielsko-Biała 544

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Gliwice 465

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 930.985

z tego:

- prasa 215.783

- radio 16.095

- telewizja 699.107

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 653.576

- wydawnictw (folderów) 192.286

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 342.776

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 36.708

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 32.346

7. Pozostałe 12.074

- nagrody rzeczowe 8.074

- współpraca z organizacjami 4.000

Ogółem 2.385.473

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 10.173

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 53.410

w tym:

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Warszawa 13.672

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Kielce 1.604

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Częstochowa 2.648

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Wrocław 2.525

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Jelenia Góra 1.500

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Bydgoszcz 2.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Poznań 1.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Szczecin 6.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Gdańsk 1.500

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Olsztyn 12.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Elbląg 8.000

- Okręgowy Komitet Wyborczy, Białystok 961

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 231.943

z tego:

- prasa 29.772

- radio 3.350

- telewizja 198.821

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 184.507

- wydawnictw (folderów) 68.474

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 105.026

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 15.766

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 13.277

7. Pozostałe

- nagrody rzeczowe 4.750

Ogółem 687.326

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Piotr Walczak

Krajowy Komitet Wyborczy

Unii Chrześcijańsko-Społecznej

Ruch Chrześcijańsko-Społeczny "Przymierze"

Al. I Armii Wojska Polskiego 3

00-580 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 21 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 4, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 24, 26, 27, 28, 30, 32, 34 i 36.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 326.510

2. Środki własne kandydatów -

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych -

5. Pozostałe -

Ogółem 326.510

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Unia Chrześcijańsko-Społeczna, Warszawa 326.510

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego -

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- prasa 20.950

- telewizja 35.600

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych, wydawnictw (folderów) 125.100

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 16.750

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 2.790

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 60.340

7. Pozostałe

- art. biurowe, korespondencja 64.980

Ogółem 326.510

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-24

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Zbigniew Olejnik

Krajowy Komitet Wyborczy

Ruchu Demokratyczno-Społecznego

"Krajowy Komitet Wyborczy RDS"

ul. Grójecka 17

02-021 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 20 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 16, 18, 21, 22, 24, 25, 26, 28, 29, 33, 34, 35 i 36.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 14.200

2. Środki własne kandydatów 155.192

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe 107.341

4. Publiczna zbiórka środków finansowych:

- darowizny 87.980

5. Pozostałe

- odsetki od depozytu na koncie bankowym 91

- bezpłatne świadczenia na rzecz Komitetu 57.582

w tym:

- druk i kolportaż materiałów wyborczych 26.488

- funkcjonowanie komitetu wyborczego i jego agend 15.906

- organizacja spotkań wyborczych 5.405

- usługi transportowe i przejazdy kandydatów 9.783

Ogółem 422.385

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu

środki w wysokości ponad 5 mln zł

- Zbigniew Bujak, Milanówek 99.500

- Ryszard Faszyński, Warszawa 14.000

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Ruch Demokratyczno-Społeczny, Warszawa 8.700

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 51.181

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 79.843

- Okręgowe Biuro Wyborcze Warszawa 10.382

- Okręgowe Biuro Wyborcze Płock 8.219

- Okręgowe Biuro Wyborcze Łódź 2.039

- Okręgowe Biuro Wyborcze Radom 3.514

- Okręgowe Biuro Wyborcze Kielce z siedzibą w Warszawie 7.295

- Okręgowe Biuro Wyborcze Wrocław 815

- Okręgowe Biuro Wyborcze Włocławek 1.202

- Okręgowe Biuro Wyborcze Poznań z siedzibą w Warszawie 6.725

- Okręgowe Biuro Wyborcze Słupsk 2.345

- Okręgowe Biuro Wyborcze Gdańsk 4.967

- Okręgowe Biuro Wyborcze Ostrołęka 745

- Okręgowe Biuro Wyborcze Białystok z siedzibą w Warszawie 6.495

- Okręgowe Biuro Wyborcze Siedlce 1.715

- Okręgowe Biuro Wyborcze Lublin z siedzibą w Warszawie 6.885

- Okręgowe Biuro Wyborcze Rzeszów 715

- Okręgowe Biuro Wyborcze Kraków 5.562

- Okręgowe Biuro Wyborcze Katowice 3.724

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 47.894

z tego:

- prasa 4.995

- radio 1.649

- telewizja 41.250

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 29.260

- wydawnictw (folderów) 220.329

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 63.780

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 64.627

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 14.896

7. Pozostałe

- produkcja programów wyborczych do emisji w bezpłatnym czasie antenowym PRiTV 85.542

- podatek od bezosobowego funduszu płac 2.488

- zakup kaset magnetofonowych 32

- konsultacja kandydatów przed programem 250

Ogółem 660.123

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Ryszard Faszyński

Białoruski Komitet Wyborczy

ul. Warszawska 11

15-773 Białystok

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 7 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 11, 21, 22, 23, 25 i 26.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 14.364

2. Środki własne kandydatów 1.153

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych -

5. Pozostałe -

Ogółem 15.517

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Białoruskie Zjednoczenie Demokratyczne, Białystok 14.364

III. Rodzaj wydatków

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 2.060

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu -

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 11.040

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 500

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 764

7. Pozostałe -

Ogółem 14.364

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Białystok, dnia 1992-01-15

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Piotr Juszczuk

"ZDROWA POLSKA" - Komitet Wyborczy

Polskiej Unii Ekologicznej,

Niezależnej Federacji Ekologicznej

i ruchów wspierających

ul. Żurawia 26 m.6

00-515 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 36 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 i 37.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 9 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, leszczyńskim, piotrkowskim, siedleckim, włocławskim, zamojskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych: 238.500

2. Środki własne kandydatów 39.200

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych:

- darowizny 353.700

5. Pozostałe -

Ogółem 631.400

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki w wysokości

ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Niezależna Federacja Ekologiczna "ZDROWA POLSKA", Warszawa 124.600

- Polska Unia Ekologiczna, Warszawa 77.900

- Spółdzielnia "Jedność Łowiecka", Warszawa 10.000

- Biuro Usług Paluszkiewicz, Poznań 5.000

- P.P.H. "IMMETAL", Poznań 5.000

- P.U.H. "Nad Flintą", Poznań 5.000

- P.W "IMEKS", Poznań 2.000

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 68.400

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego

- KW "ZP", Warszawa 5.000

- KW "ZP", Bydgoszcz 5.000

- KW "ZP", Gdańsk 5.000

- KW "ZP", Jelenia Góra 5.000

- KW "ZP", Kalisz 5.000

- KW "ZP", Katowice 5.000

- KW "ZP", Kielce 5.000

- KW "ZP", Konin 5.000

- KW "ZP", Koszalin 5.000

- KW "ZP", Legnica 5.000

- KW "ZP", Olsztyn 5.000

- KW "ZP", Ostrołęka 5.000

- KW "ZP", Płock 5.000

- KW "ZP", Poznań 5.000

- KW "ZP", Siedlce 5.000

- KW "ZP", Skierniewice 5.000

- KW "ZP", Tarnobrzeg 5.000

- KW "ZP", Tarnów 5.000

- KW "ZP", Włocławek 5.000

- KW "ZP", Wrocław 5.000

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- prasa 18.000

- radio 4.000

- telewizja 30.000

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 67.000

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 250.000

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 24.000

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 50.000

7. Pozostałe -

Ogółem 611.400

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 1.000

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego

- KW "ZP", Warszawa 1.000

- KW "ZP", Włocławek 1.000

- KW "ZP", Zamość 1.000

- KW "ZP", Siedlce 1.000

- KW "ZP", Piotrków Trybunalski 1.000

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- radio 2.000

- telewizja 4.000

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 3.000

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 2.000

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 1.000

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 2.000

7. Pozostałe -

Ogółem 20.000

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Piotr Burgoński

Komitet Wyborczy

"Unia Demokratyczna"

Al. Jerozolimskie 30

00-024 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 37 okręgowych list kandydatów na posłów we wszystkich okręgach wyborczych.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 76 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, bialskopodlaskim, białostockim, bielskim, bydgoskim, chełmskim, częstochowskim, elbląskim, gdańskim, gorzowskim, jeleniogórskim, kaliskim, katowickim, kieleckim, konińskim, koszalińskim, krakowskim, krośnieńskim, legnickim, leszczyńskim, lubelskim, łomżyńskim, łódzkim, nowosądeckim, olsztyńskim, opolskim, ostrołęckim, pilskim, piotrkowskim, płockim, poznańskim, przemyskim, radomskim, rzeszowskim, skierniewickim, słupskim, suwalskim, szczecińskim, tarnobrzeskim, tarnowskim, toruńskim, wałbrzyskim, włocławskim, wrocławskim, zamojskim, zielonogórskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 151.261

2. Środki własne kandydatów 317.980

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe 1.992.096

4. Publiczna zbiórka środków finansowych 2.629.933

w tym:

- darowizny 1.553.880

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 1.037.481

- sprzedaż znaczków, folderów, plakietek itp. 38.572

5. Pozostałe 60.617

Ogółem 5.151.887

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł

- Jacek Kuroń, Warszawa (honorarium za książki) 230.000

- Sobiesław Zasada, Warszawa 100.000

- Jerzy Meysztowicz, Kraków 7.000

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Polska Fundacja im. R. Schumana, Warszawa 340.000

- Spółka "DUKAT", Warszawa 200.000

- Spółka "METALEXPORT", Warszawa 80.000

- "NAT" IMP-EXP, Warszawa 15.000

- "TELEMAR" PUH, Krosno 16.000

- "WESTA", Zielona Góra 30.000

- "ELBREWERY Company", Elbląg 50.000

- "INTER KRAK", Kraków 30.000

- "PROJONEM SA", Bydgoszcz 40.000

- "SIMPEX", Kraków 5.000

- "POLINDUS", Kraków 5.000

- "METRION", Przemyśl 5.000

- "KONSERWACJA", Spółka z o. o., Rzeszów 5.000

- "ALFA-PRIM", Spółka Cywilna, Olsztyn 5.000

III. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 165.374

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 114.202

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 2.498.524

z tego:

- prasa 385.995

- radio 129.202

- telewizja 1.983.327

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 948.732

- wydawnictw (folderów) 283.434

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 418.159

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 131.481

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 43.918

7. Pozostałe

- badania socjologiczne, odsetki bankowe, itp. 286.880

Ogółem 4.890.704

- w tym (szacunkowo):

koszty kampanii wyborczej do Sejmu 3.178.704

koszty kampanii wyborczej do Senatu 1.712.000

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Jerzy Ciemniewski

Krajowy Komitet Wyborczy

"Wyborczy Blok Mniejszości"

ul. Czerniakowska 73/79

00-718 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 15 okręgowych list kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1, 5, 11, 13, 14, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 27, 30, 32, 33.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców, partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 11.256

- 2. Środki własne kandydatów -

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych, w tym:

- darowizny 17.325

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 13.915

5. Pozostałe -

Ogółem 42.496

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe:

- Zarząd Główny Związku Ukraińców w Polsce 5.576

- Litewskie Towarzystwo Społeczno-Kulturalne 3.000

- Towarzystwo Kulturalne Czechów i Słowaków 2.680

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 12.895

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu (telewizja) 7.220

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 6.974

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 1.700

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) -

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 13.707

7. Pozostałe -

Ogółem 42.496

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Jerzy Rejt

Komitet Wyborczy Partii "Victoria"

ul. Wietora 8/13

30-900 Kraków

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej.

I. Komitet Wyborczy zarejestrował 2 okręgowe listy kandydatów na posłów w następujących okręgach wyborczych: 1 i 33.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 1.800

2. Środki własne kandydatów 15.359

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych:

- darowizny 5.606

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 7.971

5. Pozostałe -

Ogółem 30.736

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł -

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna,

która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Partia "Victoria", Kraków 1.800

III. Rodzaj wydatków kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 6.257

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego -

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu:

- prasa 1.243

- radio 375

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 12.419

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 7.468

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 591

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 1.983

7. Pozostałe (souvenires) 400

Ogółem 30.736

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Kraków, dnia 1992-01-16

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Mieczysław Czerwiński

Krajowy Komitet Wyborczy

Sojuszu Lewicy Demokratycznej

ul. Rozbrat 44

00-419 Warszawa

SPRAWOZDANIE FINANSOWE

dla Państwowej Komisji Wyborczej

o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej oraz o źródłach pozyskania funduszy na prowadzenie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

I.1. Komitet Wyborczy zarejestrował 37 okręgowych list kandydatów na posłów we wszystkich okręgach wyborczych.

2. Komitet Wyborczy zarejestrował 72 kandydatów na senatorów w następujących okręgach wyborczych: warszawskim, bialskopodlaskim, białostockim, bielskim, bydgoskim, chełmskim, ciechanowskim, częstochowskim, elbląskim, gdańskim, gorzowskim, jeleniogórskim, kaliskim, katowickim, kieleckim, konińskim, koszalińskim, krakowskim, krośnieńskim, legnickim, leszczyńskim, lubelskim, łódzkim, nowosądeckim, olsztyńskim, opolskim, ostrołęckim, pilskim, piotrkowskim, poznańskim, przemyskim, radomskim, rzeszowskim, siedleckim, sieradzkim, suwalskim, tarnobrzeskim, tarnowskim, toruńskim, wałbrzyskim, włocławskim, wrocławskim, zamojskim, zielonogórskim.

II. Źródła pozyskania funduszy: kwota w tys. zł

1. Środki pochodzące od tworzących komitet wyborczy: wyborców,

partii, organizacji politycznych lub organizacji społecznych 2.814.433

2. Środki własne kandydatów 378.681

3. Kredyt bankowy oraz pożyczki pozabankowe -

4. Publiczna zbiórka środków finansowych 795.660

w tym:

- darowizny 96.174

- sprzedaż cegiełek na fundusz wyborczy 675.207

- sprzedaż znaczków, folderów, plakietek itp. 24.279

5. Pozostałe 57.833

w tym:

- odsetki bankowe 29.056

- pozostałości środków z poprzednich kampanii wyborczych 28.777

Ogółem 4.046.607

6. Osoba fizyczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki

w wysokości ponad 5 mln zł

- Rakowski Mieczysław, Warszawa 25.000

- Urban Jerzy, Warszawa 60.000

7. Osoba prawna, partia, organizacja polityczna lub społeczna, która przekazała komitetowi wyborczemu środki finansowe

- Socjaldemokracja RP, Warszawa 1.401.568

- OPZZ, Warszawa 749.993

- Federacja ZNP Szkół Wyższych i Nauki, Warszawa 20.000

- Związek Nauczycielstwa Polskiego, Warszawa 47.805

- Federacja Zw. Zaw. Metalowców, Warszawa 19.000

- Związek Zawodowy "BUDOWLANI", Warszawa 23.464

- Federacja Zw. Zaw. Prac. Rolnictwa, Warszawa 20.920

- Federacja Zw. Zaw. Prac. PKP, Warszawa 3.000

- Zw. Zaw. Prac. Sł. Ochr. Zdrowia, Warszawa 14.274

- Zw. Zaw. Prac. Przem. Mięsnego, Warszawa 1.000

- NSZZ Prac. Spółdz. Pracy "SIGMA", Sieradz 3.000

- Zw. Zaw. Prac. Przem. Poligraf., Gniezno 1.000

- Związek Zawodowy "WELDORO", Bielsko-Biała 200

- Związek Zawodowy "KREPOL", Bielsko-Biała 300

- Związek Zawodowy "ALLEN", Bielsko-Biała 200

- Zw. Zaw. "BIELSKA DZIANINA", Bielsko-Biała 300

- Związek Zawodowy "FINEX", Bielsko-Biała 500

- Związek Zawodowy "RYTEX", Bielsko-Biała 200

- Związek Zawodowy "KENTEX", Bielsko-Biała 200

- Związek Zawodowy "MERILANA", Bielsko-Biała 100

- Związek Zawodowy "WELUX", Bielsko-Biała 250

- Związek Zawodowy "ANDROPOL", Bielsko-Biała 500

- Związek Zawodowy "POLKAP", Bielsko-Biała 200

- Związek Zawodowy SPOŁEM, Skoczów 200

- Związek Zawodowy FSM Z-D 1B, Bielsko-Biała, 5.000

- Związek Zawodowy PPKS, Oświęcim 100

- Związek Zawodowy "SKAWA", Wadowice 500

- Związek Zawodowy ŻZSM, Żywiec 50

- Związek Zawodowy RZD, Zator 50

- Związek Zawodowy ZZG, Lubin 5.000

- Związek Zawodowy Prac. Gosp. Komun., Legnica 200

- Związek Zawodowy LPK, Lubin 155

- Związek Zawodowy Górników, Bogdanka 1.000

- Związek Zawodowy WSK, Świdnik 1.500

- Związek Zawodowy "EDA", Poniatowa 2.000

- Zw. Zaw. P-stwo Poszukiwań Nafty i Gazu, Piła 13.353

- Związek Zawodowy "ŁUCZNIK", Radom 1.200

- Zw. Zaw. Szczecińska Stocznia Rem. "GRYFIA", Szczecin 6.100

- Związek Zawodowy "STOMIL", Dębica 2.000

- Związek Zawodowy HTS, Kraków 1.000

- Związek Zawodowy "DRUMET", Włocławek 429

- Związek Zawodowy "MERA", Włocławek 286

- Związek Zawodowy PBP "KUJAWY", Włocławek 57

- Związek Zawodowy FAT Z-d Nr 1, Wrocław 300

- Związek Zawodowy PGR Piotrowice, Wrocław 2.000

- Związek Zawodowy "POLAR", Wrocław 2.000

- Związek Zawodowy "HUTMEN", Wrocław 100

- Związek Zawodowy "ELWRO", Wrocław 200

- Związek Zawodowy "ASPA", Wrocław 1.000

- Związek Zawodowy "VISKOPLAST", Wrocław 300

- Rada Naczelna Spółdzielczości, Warszawa 71.000

- Rada Koordynacyjna ZSMP, Warszawa 77.400

- Odrodzona PPS, Warszawa 2.000

- Zw. Komunistów Polskich "PROLETARIAT", Jelenia Góra 400

- Parlamentarny Klub Lewicy Demokratycznej, Warszawa 10.000

- Szczeciński Komitet Wyborczy Włodzimierza Cimoszewicza 726

- TWP Gdańsk 3.060

- TKŚw. Warszawa 3.000

- Unia Kobiet Polskich, Szczecin 3.000

- Zw. Kombatantów, Włocławek 79

- Rolno-Przemysłowa Izba Gospodarcza, Poznań 8.000

- Spółka z o. o. "TRANSAKCJA", Warszawa 15.000

- Spółka z o. o. "RAPEX", Opole 10.000

- Spółka z o. o. "INTEX", Toruń 14.968

- Spółka z o. o. "AGRA", Toruń 550

- Spółka z o. o. "PROMONTEX", Wrocław 2.000

- Spółka z o. o. "INTERPAX", Wrocław 300

III. Rodzaj wydatków

A. Wydatki w kampanii wyborczej do Sejmu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 363.168

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 355.550

- Sztab Wyborczy okręgu nr 1 2.573

- Sztab Wyborczy okręgu nr 2 -

- Sztab Wyborczy okręgu nr 3 1.020

- Sztab Wyborczy okręgu nr 4 1.630

- Sztab Wyborczy okręgu nr 5 16.305

- Sztab Wyborczy okręgu nr 6 3.587

- Sztab Wyborczy okręgu nr 7 150

- Sztab Wyborczy okręgu nr 8 18.220

- Sztab Wyborczy okręgu nr 9 2.197

- Sztab Wyborczy okręgu nr 10 1.000

- Sztab Wyborczy okręgu nr 11 23.597

- Sztab Wyborczy okręgu nr 12 7.741

- Sztab Wyborczy okręgu nr 13 18.226

- Sztab Wyborczy okręgu nr 14 5.678

- Sztab Wyborczy okręgu nr 15 11.383

- Sztab Wyborczy okręgu nr 16 6.975

- Sztab Wyborczy okręgu nr 17 3.354

- Sztab Wyborczy okręgu nr 18 3.614

- Sztab Wyborczy okręgu nr 19 5.989

- Sztab Wyborczy okręgu nr 20 6.462

- Sztab Wyborczy okręgu nr 21 2.138

- Sztab Wyborczy okręgu nr 22 39.549

- Sztab Wyborczy okręgu nr 23 2.182

- Sztab Wyborczy okręgu nr 24 3.145

- Sztab Wyborczy okręgu nr 25 5.135

- Sztab Wyborczy okręgu nr 26 2.603

- Sztab Wyborczy okręgu nr 27 3.683

- Sztab Wyborczy okręgu nr 28 41.165

- Sztab Wyborczy okręgu nr 29 21.815

- Sztab Wyborczy okręgu nr 30 3.900

- Sztab Wyborczy okręgu nr 31 2.889

- Sztab Wyborczy okręgu nr 32 8.500

- Sztab Wyborczy okręgu nr 33 8.703

- Sztab Wyborczy okręgu nr 34 12.892

- Sztab Wyborczy okręgu nr 35 14.363

- Sztab Wyborczy okręgu nr 36 24.516

- Sztab Wyborczy okręgu nr 37 18.671

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 987.983

z tego:

- prasa 233.694

- radio 26.478

- telewizja 727.811

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 691.252

- wydawnictw (folderów) 171.546

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 335.270

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 82.272

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 141.786

7. Pozostałe 8.100

w tym:

- wpłata na konto PKPS Łódź 1.100

- wpłata na bud. szpitala Szczecin 3.000

- sondaż opinii publicznej W-wa 4.000

Ogółem 3.136.927

B. Wydatki w kampanii wyborczej do Senatu kwota w tys. zł

1. Funkcjonowanie komitetu wyborczego 90.792

2. Funkcjonowanie agend terenowych komitetu wyborczego 107.439

- Sztab wyborczy dla woj. warszawskiego 600

- Sztab wyborczy dla woj. bialskopodlaskiego 400

- Sztab wyborczy dla woj. białostockiego 1.284

- Sztab wyborczy dla woj. bielskiego 3.223

- Sztab wyborczy dla woj. bydgoskiego 318

- Sztab wyborczy dla woj. chełmskiego 1.010

- Sztab wyborczy dla woj. ciechanowskiego 7.379

- Sztab wyborczy dla woj. częstochowskiego 280

- Sztab wyborczy dla woj. elbląskiego 3.200

- Sztab wyborczy dla woj. gdańskiego 8.987

- Sztab wyborczy dla woj. gorzowskiego 1.300

- Sztab wyborczy dla woj. jeleniogórskiego 1.620

- Sztab wyborczy dla woj. kaliskiego 10.524

- Sztab wyborczy dla woj. katowickiego 4.309

- Sztab wyborczy dla woj. kieleckiego 7.195

- Sztab wyborczy dla woj. konińskiego 1.128

- Sztab wyborczy dla woj. koszalińskiego 125

- Sztab wyborczy dla woj. krakowskiego 2.176

- Sztab wyborczy dla woj. krośnieńskiego 1.000

- Sztab wyborczy dla woj. legnickiego 1.284

- Sztab wyborczy dla woj. leszczyńskiego 603

- Sztab wyborczy dla woj. lubelskiego 8.233

- Sztab wyborczy dla woj. łódzkiego 30

- Sztab wyborczy dla woj. nowosądeckiego 1.500

- Sztab wyborczy dla woj. olsztyńskiego 134

- Sztab wyborczy dla woj. opolskiego 1.000

- Sztab wyborczy dla woj. ostrołęckiego 4.025

- Sztab wyborczy dla woj. pilskiego 234

- Sztab wyborczy dla woj. piotrkowskiego 2.330

- Sztab wyborczy dla woj. poznańskiego 516

- Sztab wyborczy dla woj. przemyskiego 200

- Sztab wyborczy dla woj. radomskiego 100

- Sztab wyborczy dla woj. rzeszowskiego 1.968

- Sztab wyborczy dla woj. siedleckiego 521

- Sztab wyborczy dla woj. sieradzkiego 11.689

- Sztab wyborczy dla woj. suwalskiego 1.426

- Sztab wyborczy dla woj. tarnobrzeskiego 3.009

- Sztab wyborczy dla woj. tarnowskiego 413

- Sztab wyborczy dla woj. toruńskiego 4.033

- Sztab wyborczy dla woj. wałbrzyskiego 2.137

- Sztab wyborczy dla woj. włocławskiego 1.074

- Sztab wyborczy dla woj. wrocławskiego 2.600

- Sztab wyborczy dla woj. zamojskiego 1.469

- Sztab wyborczy dla woj. zielonogórskiego 852

3. Opłaty za korzystanie ze środków masowego przekazu: 269.124

z tego:

- prasa 81.724

- radio 7.453

- telewizja 179.947

4. Wykonanie i rozprowadzenie:

- plakatów wyborczych 214.861

- wydawnictw (folderów) 32.641

- ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. 95.814

5. Organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sali, sprzętu, nagłośnienie itp.) 35.664

6. Przejazdy kandydatów i osób towarzyszących 61.145

7. Pozostałe 2.200

w tym:

- wpłata na konto PKPS Łódź 200

- sondaż opinii publicznej W-wa 2.000

Ogółem 909.680

Oświadczam, iż stosownie do postanowień art. 131 Ordynacji wyborczej do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej środki finansowe przeznaczone przez Komitet Wyborczy na prowadzenie kampanii wyborczej nie pochodziły z: budżetu państwa i państwowych jednostek organizacyjnych, budżetu gmin i sejmików samorządowych oraz związków komunalnych, funduszy państwowych podmiotów gospodarczych ani ze źródeł zagranicznych.

Warszawa, dnia 1992-01-27

Pełnomocnik Komitetu Wyborczego: Ryszard Grodzicki