§ 6. - Skład, organizacja i zasady działania Rady Geologicznej.

Monitor Polski

M.P.1992.20.153

Akt utracił moc
Wersja od: 6 lipca 1992 r.
§  6.
Do zadań sekretarza Rady należy:
1)
wykonywanie czynności biurowych,
2)
zbieranie i opracowywanie materiałów pod obrady Rady oraz przygotowywanie opinii i wniosków Rady,
3)
rozsyłanie zaproszeń na posiedzenia, wraz z porządkiem dziennym i materiałami, co najmniej na dziesięć dni przed posiedzeniem,
4)
prowadzenie korespondencji Rady,
5)
opracowywanie planu pracy Rady i Prezydium oraz opracowywanie sprawozdań z działalności Prezydium, Rady i zespołów roboczych,
6)
uczestniczenie w posiedzeniach Rady i Prezydium, sporządzanie i uzgadnianie protokołów tych posiedzeń oraz udział w redagowaniu uchwał Rady,
7)
wnioskowanie w sprawie przyznania środków finansowych na pokrycie wydatków Rady oraz kontrola ich wykorzystania,
8)
podpisywanie korespondencji nie zastrzeżonej dla przewodniczącego,
9)
kontrola realizacji uchwał Rady,
10)
inne czynności zlecone przez przewodniczącego lub zastępcę przewodniczącego Rady.