§ 1. - Remonty generalne samochodów typowych i ich zespołów.

Monitor Polski

M.P.1949.A-59.797

Akt utracił moc
Wersja od: 3 września 1949 r.
§  1.
Remonty generalne wymienionych poniżej samochodów typowych i ich zespołów "będących w posiadaniu urzędów, instytucji i przedsiębiorstw państwowych lub państwowo-spółdzielczych oraz central spółdzielczo-państwowych, zwanych dalej jednostkami organizacyjnymi" należy wykonywać wyłącznie w Państwowych Zakładach i Warsztatach Samochodowych za pośrednictwem i zgodnie z procedurą, ustaloną przez przedsiębiorstwo państwowe "Motozbyt":
a)
wozy ciężarowe: Bedford - 3/4 t., Chevrolet - 3/4 t., Dodge - 3/4 t., Fordson - 3/4 t., Chevrolet - 1,5 t., Dodge - 1,5 t., Ford - 6 cyl., Ford-Canada - 3 t., Dodge - 1,5 t., Ford - V-8-3 t., Chewolet - 3 t., ZIS - 3 t., Dodge - 3 t., G.M.C. -3 t., Studebacker- 3 t., Bedford - 5 t., Bedford - 3 t., Renault - 1 t., Renault - 2,5 t.,
b)
wozy osobowe: Chevrolet, Fleetmaste, Citroen III, Fiat 110, Skoda-Tudor, Wils.

Obowiązek remontu wozów wymienionych w lit. a) i b) wyłącznie w Państwowych Zakładach i Warsztatach Samochodowych zostanie rozciągnięty na przedsiębiorstwa i instytucje spółdzielcze w drodze porozumienia z Centralnym Związkiem Spółdzielczym.

Powyższy obowiązek nie dotyczy pojazdów mechanicznych taboru P.K.S. skarosowanych jako autobusy na wymienionych w lit. a) podwoziach.