§ 19. - Rejestry prowadzone przez Urząd Patentowy Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.

Monitor Polski

M.P.1963.49.254

Akt utracił moc
Wersja od: 18 lipca 1985 r.
§  19.
1.
Zaświadczenie o istnieniu w rejestrze określonego wpisu powinno zawierać podstawę prawną stwierdzenie istnienia wpisu, zmian lub uzupełnień, oznaczenie rejestru, części rejestru, numeru rejestrowego i stronicy rejestru.
2.
Odpis z rejestru zawiera wszystkie aktualne dane wpisane w rejestrze i dotyczące danego wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru zdobniczego, znaku towarowego lub wspólnego (związkowego) znaku towarowego. Na żądanie wnioskodawcy można w odpisie z rejestru podać również wpisy wykreślone.
3.
Wyciąg z rejestru zawiera te dane, których stwierdzenia żąda wnioskodawca. Przepis ust. 2 zdanie 2 stosuje się odpowiednio.
4.
W odpisach lub wyciągach z rejestru, wydawanych przez komórkę rejestrową, wolne rubryki i części rubryki należy przekreślać.
5.
Zaświadczenia, odpisy i wyciągi, o których mowa w ust. 1-3, powinny być opatrzone datą, podpisem osoby uprawnionej do dokonywania w rejestrze wpisów oraz odciśnięciem okrągłej pieczęci.