§ 19. - Rejestry prowadzone przez Urząd Patentowy Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.
Monitor Polski
M.P.1963.49.254
Akt utracił moc
Wersja od: 18 lipca 1985 r.
§ 19.
1.
Zaświadczenie o istnieniu w rejestrze określonego wpisu powinno zawierać podstawę prawną stwierdzenie istnienia wpisu, zmian lub uzupełnień, oznaczenie rejestru, części rejestru, numeru rejestrowego i stronicy rejestru.
2.
Odpis z rejestru zawiera wszystkie aktualne dane wpisane w rejestrze i dotyczące danego wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru zdobniczego, znaku towarowego lub wspólnego (związkowego) znaku towarowego. Na żądanie wnioskodawcy można w odpisie z rejestru podać również wpisy wykreślone.
3.
Wyciąg z rejestru zawiera te dane, których stwierdzenia żąda wnioskodawca. Przepis ust. 2 zdanie 2 stosuje się odpowiednio.
4.
W odpisach lub wyciągach z rejestru, wydawanych przez komórkę rejestrową, wolne rubryki i części rubryki należy przekreślać.
5.
Zaświadczenia, odpisy i wyciągi, o których mowa w ust. 1-3, powinny być opatrzone datą, podpisem osoby uprawnionej do dokonywania w rejestrze wpisów oraz odciśnięciem okrągłej pieczęci.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .