Art. 37. - [Sposoby uzyskiwania informacji o działalności Senatu i jego organów] - Regulamin Senatu.

Monitor Polski

M.P.2024.10 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 7 lutego 2024 r.
Art.  37.  [Sposoby uzyskiwania informacji o działalności Senatu i jego organów]
1. 
Uzyskiwanie informacji o działalności Senatu i jego organów odbywa się zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej i jest realizowane poprzez:
1)
wcześniejsze informowanie opinii publicznej o posiedzeniach Senatu;
2)
wstęp na posiedzenia Senatu i komisji senackich;
3)
udostępnianie druków senackich, protokołów i sprawozdań stenograficznych z posiedzeń Senatu, protokołów i zapisów stenograficznych z posiedzeń komisji senackich, a także innych dokumentów i informacji związanych z działalnością Senatu i jego organów;
4)
zapewnienie transmisji z posiedzeń Senatu na senackiej stronie internetowej.
2. 
Udostępnianie dokumentów i innych informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3, odbywa się poprzez zamieszczenie ich na senackiej stronie internetowej. Informacje niezamieszczone na stronie internetowej udostępniane są na wniosek.
3. 
Dokumenty i inne informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być również udostępniane poprzez wyłożenie, wywieszenie lub zainstalowanie urządzenia umożliwiającego zapoznanie się z nimi w miejscach ogólnie dostępnych.
4. 
Decyzje w sprawach dotyczących dostępu do informacji publicznej wydaje Szef Kancelarii Senatu.
5. 
(uchylony).