Sprawdzanie przez wyznaczonego operatora wypłacającego celem wypłaty lub wpłaty na konto adresata
1.
W przypadku zleceń przelewów i przekazów pieniężnych wpłacanych na konto wyznaczony operator wypłacający sprawdza w chwili odbioru, czy zlecenia w poczcie listowej, odebrane lub figurujące w bazie danych oraz oczekujące na wpłatę na konto adresata, nie zawierają nieprawidłowości.
2.
W przypadku płatności gotówkowych pocztowych zleceń płatniczych w punkcie dostępu do usługi akredytowany urzędnik sprawdza również, czy pocztowe zlecenia płatnicze nie zawierają nieprawidłowości. Przed wypłatą kwoty adresatowi akredytowany urzędnik sprawdza tożsamość adresata oraz zgodność wniosku z odebranym pocztowym zleceniem płatniczym.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .