Poziom jakości usługi w kraju przeznaczenia i zobowiązania administracji pocztowej przeznaczenia
1.
Przekazy nadchodzące, jeśli nie wymagają żadnych dodatkowych działań pośrednich, są natychmiast kierowane do urzędu wymiany przekazów lub do wypłacającego urzędu pocztowego.
2.
O ile nie ma specjalnych zastrzeżeń, nie może upłynąć więcej niż cztery dni robocze między nadejściem przekazu do kraju przeznaczenia, a wypłatą lub wysłaniem odbiorcy zawiadomienia o nadejściu przekazu.
3.
Przekazy, które nie mogą być wypłacone, które nie są reklamowane lub których termin ważności upłynął, są natychmiast odsyłane do urzędu wystawienia z uzasadnieniem powodu ich niewypłacenia.
4.
Instytucja otrzymująca powinna stosować przepisy krajowe dotyczące prania pieniędzy i walki z przestępczością finansową.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .