Obowiązek zaspokojenia roszczeń reklamującego spoczywa na wyznaczonym operatorze nadania.
2.
Wyznaczony operator, który zaspokoił roszczenia reklamującego, ma prawo odwołania wobec odpowiedzialnego wyznaczonego operatora.
3.
Wyznaczony operator, który ostatni pokrył szkodę, ma prawo odwołania do wysokości wypłaconej kwoty wobec osoby, która skorzystała z tego błędu.
4.
Przekazanie kwot należnych reklamującemu powinno nastąpić, gdy zostanie ustalona odpowiedzialność oraz w ograniczonym terminie dwóch miesięcy od dnia reklamacji.
5.
Jeżeli wyznaczony operator, uważany za odpowiedzialnego, prawidłowo powiadomiony, nie rozpatrzył reklamacji ostatecznie w ciągu miesiąca, wyznaczony operator, u którego zarejestrowano reklamację ma prawo zaspokoić roszczenia reklamującego na rachunek drugiego zainteresowanego operatora.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .