§ 25. - Rachunkowość stowarzyszeń nie dotowanych z budżetu Państwa.

Monitor Polski

M.P.1965.55.288

Akt utracił moc
Wersja od: 15 października 1965 r.
§  25.
1.
Księgowość uproszczona powinna obejmować co najmniej:
1)
ewidencję dochodów i wydatków w sposób umożliwiający zadośćuczynienie wymaganiom sprawozdawczości, określonym w § 27,
2)
ewidencję należności z tytułu sum do rozliczenia z wymienieniem poszczególnych osób,
3)
ewidencję środków trwałych - według obiektów oraz przedmiotów nietrwałych (inwentarza) - według ilości i rodzajów przedmiotów.
2.
Do prowadzenia księgowości uproszczonej mogą być stosowane formularze według następujących wzorów zawartych w załączniku do zarządzenia wymienionego w § 23:
1)
do ewidencji dochodów i wydatków - formularz księgi dochodów i wydatków wzór Rb 35,
2)
do ewidencji należności z tytułu sum do rozliczenia - formularz księgi kontowej uniwersalnej wzór Rb 9,
3)
do ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych - formularz księgi inwentarzowej wzór Rb 14.