§ 8. - Przyjmowanie i rozpatrywanie przez uspołecznione przedsiębiorstwa usługowe i ich zakłady skarg i wniosków oraz tryb zawiadamiania o ich załatwieniu.
Monitor Polski
M.P.1960.95.423
Akt utracił moc
Wersja od: 24 grudnia 1960 r.
§ 8.
1.
Skargi i wnioski obywateli wpisane do książki skarg i wniosków powinny być przez kierownika zakładu usługowego załatwione bezzwłocznie, a najdalej w ciągu 3 dni od daty wpisania.
2.
O sposobie załatwienia skargi lub wniosku należy poinformować wpisującego na piśmie, chyba że jest to niemożliwe ze względu na brak jego adresu. Jeżeli skarga lub wniosek załatwiony jest bezpośrednio po wpisie, należy poinformować wpisującego o sposobie załatwienia i uzyskać potwierdzenie tego faktu w formie podpisanej przez niego adnotacji w książce skarg i wniosków.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .