§ 4. - Przyjmowanie i rozpatrywanie przez uspołecznione przedsiębiorstwa usługowe i ich zakłady skarg i wniosków oraz tryb zawiadamiania o ich załatwieniu.
Monitor Polski
M.P.1960.95.423
Akt utracił moc
Wersja od: 24 grudnia 1960 r.
§ 4.
1.
Skargi i wnioski obywateli, wnoszone na piśmie lub ustnie do protokołu, jeżeli nie są załatwiane bezpośrednio - powinny być ewidencjonowane w sposób odróżniający je od pozostałych spraw.
2.
W rejestrach prowadzonych do tego celu należy m.in. wpisywać:
1)
datę wniesienia skargi lub wniosku;
2)
komórkę organizacyjną odpowiedzialną za załatwienie skargi lub wniosku;
3)
sposób załatwienia skargi lub wniosku;
4)
datę powiadomienia wnoszącego o sposobie załatwienia skargi lub wniosku.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .