§ 13. - Przyjmowanie i rozpatrywanie przez uspołecznione przedsiębiorstwa usługowe i ich zakłady skarg i wniosków oraz tryb zawiadamiania o ich załatwieniu.

Monitor Polski

M.P.1960.95.423

Akt utracił moc
Wersja od: 24 grudnia 1960 r.
§  13.
1.
Dyrekcja przedsiębiorstwa (zarząd spółdzielni) wydaje książki do wpisywania skarg i wniosków kierownikom zakładów oraz prowadzi ich ewidencję.
2.
Książkę wydaje się kierownikowi zakładu usługowego za pokwitowaniem, z ponumerowanymi kartami i wypełnioną pierwszą stroną książki, zawierającą:
1)
adres zakładu usługowego, dla którego książka jest przeznaczona, oraz nazwisko i imię kierownika tego zakładu;
2)
odcisk pieczęci przedsiębiorstwa (spółdzielni), któremu zakład podlega;
3)
adres i numer telefonu wydziału przemysłu prezydium właściwej rady narodowej stopnia powiatowego;
4)
numer książki w danym zakładzie, jeżeli zakład posiada więcej niż jedną książkę.
3.
Wzór wewnętrznych kart książek zawiera załącznik do zarządzenia.
4.
Wydanie nowej książki następuje po wykorzystaniu i zwróceniu starej książki.