§ 12. - Przyjmowanie i rozpatrywanie przez uspołecznione przedsiębiorstwa usługowe i ich zakłady skarg i wniosków oraz tryb zawiadamiania o ich załatwieniu.
Monitor Polski
M.P.1960.95.423
Akt utracił moc
Wersja od: 24 grudnia 1960 r.
§ 12.
1.
Analiza wpisów skarg i wniosków oraz sposobu ich załatwienia powinna być włączona do tematyki narad roboczych w przedsiębiorstwach (spółdzielniach) w celu usprawnienia pracy zakładów usługowych.
2.
Jednostki nadrzędne przedsiębiorstw (spółdzielni) powinny dokonywać przynajmniej raz w roku ogólnej oceny załatwiania skarg i wniosków przez podległe przedsiębiorstwa (spółdzielnie) na podstawie nadesłanych sprawozdań i przeprowadzonych kontroli.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .