§ 11. - Przyjmowanie i rozpatrywanie przez uspołecznione przedsiębiorstwa usługowe i ich zakłady skarg i wniosków oraz tryb zawiadamiania o ich załatwieniu.

Monitor Polski

M.P.1960.95.423

Akt utracił moc
Wersja od: 24 grudnia 1960 r.
§  11.
1.
Kontrolę prawidłowości załatwiania skarg i wniosków, wpisanych do książek w zakładach usługowych, sprawują jednostki nadrzędne przedsiębiorstw (spółdzielni) prowadzących działalność usługową.
2.
Uprawnienie do kontroli załatwienia skarg i wniosków wpisanych do książek w zakładach usługowych przysługuje również przedstawicielom wydziałów prezydiów rad narodowych, właściwych do koordynacji działalności zakładów usługowych w myśl § 7 uchwały nr 194 Rady Ministrów z dnia 9 czerwca 1960 r. w sprawie rozwoju usług dla ludności w latach 1961-1965 (Monitor Polski Nr 55, poz. 262) oraz organom kontroli społecznej.
3.
W książkach skarg i wniosków należy odnotowywać daty przeprowadzania kontroli, z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego osoby kontrolującej, jej podpisu oraz uwag i zaleceń przekazanych w czasie kontroli.