§ 5. - Organizacja sprzedaży napojów alkoholowych.
Monitor Polski
M.P.1956.6.51
Akt utracił moc
Wersja od: 26 stycznia 1956 r.
§ 5.
1.
Ustala się następujące wytyczne w zakresie ilości punktów sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych:
1)
w miastach i osiedlach: 1 punkt sprzedaży na 3-4 tysiące mieszkańców;
2)
w gromadach: 1-2 punkty sprzedaży na gromadę.
2.
Na wniosek prezydium wojewódzkiej rady narodowej Ministerstwo Handlu Wewnętrznego może w uzasadnionych przypadkach zezwolić na stosowanie innego współczynnika niż określony w ust. 1.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .