§ 8. - Organizacja pracy, porządek i oszczędność w urzędach państwowych.
Monitor Polski
M.P.1980.31.176
Akt utracił moc
Wersja od: 31 grudnia 1980 r.
§ 8.
1.
Ministrowie i wojewodowie zapewnią właściwe wykonywanie obowiązków określonych w Kodeksie pracy, spoczywających na kierownikach urzędów, departamentów, biur, zarządów i wydziałów w stosunku do podległych urzędów, a szczególnie:
1)
organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy i uzyskiwanie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracy,
2)
przestrzeganie przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
3)
przestrzeganie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
4)
stosowanie obiektywnych i sprawiedliwych kryteriów oceny pracowników i wyników ich pracy,
5)
kształtowanie atmosfery pracy zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
2.
W celu zachowania należytej atmosfery pracy w urzędach należy niezwłocznie wyjaśniać wszelkie nieporozumienia, zarzuty i ich źródła, aby zapewnić pełne zaufanie i wzajemne współdziałanie wszystkich pracowników urzędu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .