§ 21. - Organizacja i funkcjonowanie kontroli wewnętrznej w Ministerstwie Poczt i Telegrafów oraz urzędach, instytucjach i przedsiębiorstwach podległych, wydane w porozumieniu z Prezesem Najwyższej Izby Kontroli na wniosek Ministra Poczt i Telegrafów.

Monitor Polski

M.P.1949.A-50.704

Akt utracił moc
Wersja od: 8 sierpnia 1949 r.
§  21.
Wszystkie departamenty i biura Ministerstwa Poczt i Telegrafów oraz urzędy i instytucje, zakłady i przedsiębiorstwa typu centralnego obowiązane są dostarczać Samodzielnemu Wydziałowi Kontroli w Ministerstwie Poczt i Telegrafów w ustalonej przezeń liczbie egzemplarzy odpisy zarządzeń, instrukcji, okólników i t. p., dotyczących organizacji, administracji, gospodarki i funkcjonowania jednostek resortu oraz udzielać informacji w zakresie uprawnieniami kontroli przewidzianym.

Powyższe odnosi się analogicznie do resortowych władz, urzędów, instytucji i przedsiębiorstw niższych szczebli w stosunku do organów kontroli ich stopnia (§ 5).

IV.

Planowanie kontroli.