§ 7. - Określenie wzoru legitymacji senatorskiej oraz trybu postępowania i warunków wydawania jej duplikatu w razie zniszczenia lub zgubienia.
Monitor Polski
M.P.1997.61.587
Akt utracił moc
Wersja od: 24 września 1997 r.
§ 7.
1.
Senator w razie utraty legitymacji obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym Marszałka Senatu, podając jednocześnie okoliczności jej utraty.
2.
O fakcie utraty legitymacji przez senatora Kancelaria Senatu zawiadamia Straż Marszałkowską i ogłasza w prasie centralnej informację o unieważnieniu legitymacji senatorskiej o wskazanym numerze.
3.
Duplikat legitymacji senatorskiej wydaje się senatorowi niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .