§ 15. - Odtworzenie i uporządkowanie wojskowej ewidencji rezerw osobowych.

Monitor Polski

M.P.1948.A-86.959

Akt utracił moc
Wersja od: 31 grudnia 1948 r.
§  15.
Zarządy gmin na polecenie powiatowych władz administracji ogólnej dostarczą (zapewnią) dla wojskowych komisji rejestracyjnych:
1)
lokalu składającego się z 5-ciu izb, z których cztery przeznaczone dla pracy komisji (izba rejestracyjna, rozbieralnia, izba badania lekarskiego i izba przewodniczącego komisji) winny znajdować się w jednym budynku, zaś piąta izba przeinaczona na poczekalnię i świetlicę (obszerna, aby mogła pomieścić około 100 osób) może znajdować się w innym budynku, niezbyt oddalonym od lokalu, w którym urzęduje komisja,
2)
niezbędnego umeblowana i sprzętu biurowego,
3)
oświetlenia i opału; mając na uwadze porę zimową, zarządy gmin winny we właściwym czasie przewidzieć i zaopatrzyć lokale komisji w odpowiednią ilość opału i odpowiednie oświetlenie,
4)
obsługi dla utrzymania w należytej czystości lokalu, w którym będzie urzędowała komisja.