Rozdział 3 - Rozpatrywanie zgłoszenia topografii do rejestracji - Ochrona topografii układów scalonych.

Monitor Polski

M.P.1993.6.20

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 1995 r.

Rozdział  3.

Rozpatrywanie zgłoszenia topografii do rejestracji

§  10.
Po otrzymaniu zgłoszenia topografii do rejestracji Urząd Patentowy ustala datę dokonania zgłoszenia, nadaje zgłoszeniu kolejny numer oraz zawiadamia o tym zgłaszającego.
§  11.
Jeżeli Urząd Patentowy stwierdzi niedopełnienie jednego z warunków formalnych wymaganych dla zgłoszenia topografii do rejestracji, o których mowa w § 2 ust. 1 i 2, zawiadamia o tym zgłaszającego, wyznaczając mu termin trzech miesięcy dla uzupełnienia zgłoszenia lub usunięcia wskazanych braków.
§  12.
Jeżeli Urząd Patentowy stwierdzi, że zgłoszenie topografii odpowiada formalnym warunkom rejestracji, wydaje decyzję w sprawie rejestracji topografii i po uiszczeniu opłaty, o której mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 30 października 1992 r. o ochronie topografii układów scalonych (Dz. U. Nr 100, poz. 498), zwanej dalej "ustawą", dokonuje wpisu w rejestrze topografii oraz wydaje uprawnionemu dokument potwierdzenia rejestracji.
§  13.
Decyzja, o której mowa w § 12, powinna zawierać dane określone w § 14 pkt 2-4, 6 i 7.
§  14.
W ogłoszeniu o rejestracji topografii, zamieszczonym w Wiadomościach Urzędu Patentowego, podaje się:
1)
numer rejestracyjny topografii,
2)
datę i numer zgłoszenia topografii,
3)
datę pierwszego wprowadzenia topografii lub układu scalonego zawierającego taką topografię do obrotu, jeśli miało to miejsce przed datą zgłoszenia topografii do rejestracji,
4)
imię i nazwisko lub nazwę zgłaszającego,
5)
imię i nazwisko twórcy,
6)
słowne oznaczenie techniczne funkcji elektronicznej topografii,
7)
daty upływu okresów ochrony topografii.