§ 1. - Obowiązki przełożonych policjantów, funkcjonariuszy Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej, Biura Ochrony Rządu oraz ratowników oddziałów obrony cywilnej w zakresie zapewnienia realizacji uprawnień wyborczych.

Monitor Polski

M.P.2011.68.672

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 lipca 2011 r.
§  1.
Zarządzenie określa sposób realizacji przez komendantów oddziałów obrony cywilnej i dowódców jednostek Policji oraz przełożonych funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, Straży Granicznej i Państwowej Straży Pożarnej obowiązków w zakresie zapewnienia, odpowiednio, ratownikom odbywającym zasadniczą służbę w obronie cywilnej poza miejscem stałego zamieszkania, zwanym dalej "ratownikami", policjantom z jednostek skoszarowanych, zwanym dalej "policjantami", a także pełniącym służbę w systemie skoszarowanym funkcjonariuszom Biura Ochrony Rządu, Straży Granicznej i Państwowej Straży Pożarnej, zwanym dalej "funkcjonariuszami", możliwości wykonania uprawnień:
1)
dopisywania się do wybranego przez nich spisu wyborców sporządzanego dla miejscowości, w której pełnią lub odbywają służbę,
2)
wykonywania funkcji członka obwodowej komisji wyborczej i męża zaufania
-
zwanych dalej "uprawnieniami wyborczymi".