Rozdział 5 - Transport i łączność. - Narodowy plan gospodarczy na 1967 r. i podstawowe założenia na 1968 r.
M.P.1966.73.338
Akt nienormatywnyV.
Transport i łączność.
Transport i łączność.
Wyszczególnienie | Jednostka miary | 1967 r. | 1968 r. | %% 1967 r. |
1966 r. | ||||
Transport kolejowy normalnotorowy | mln ton | 352,0 | 367,0 | 103,2 |
Transport samochodowy publiczny i branżowy | mln ton | 261,3 | 292,9 | 110,1 |
Transport wodny śródlądowy | mln ton | 6,1 | 6,6 | 107,0 |
Nadawcy ładunków powinni zapewnić warunki jak najpełniejszego wykorzystania zdolności przewozowej kolei w I półroczu 1967 r. oraz w niedziele i święta w okresie całego roku.
Szacuje się, że przewozy pasażerów podstawowymi środkami transportu będą kształtować się następująco:
Wyszczególnienie | Jednostka miary | 1967 r. | 1968 r. | %% 1967 r. |
1966 r. | ||||
Transport kolejowy normalnotorowy | mln pasażerów | 1.040 | 1.090 | 105,1 |
Transport samochodowy (wojewódzkie przedsiębiorstwa Państwowej Komunikacji Samochodowej) | mln pasażerów | 1.000 | 1.090 | 109,2 |
Sędziszów - Dęblin - Lublin - 281 km,
Inowrocław - Maksymilianowo - Tczew - 234 km,
Pilawa - Dęblin - 60 km.
Ponadto szacuje się, że wartość inwestycji zrealizowanych w ramach społecznych czynów drogowych wyniesie około 1.160 mln zł, w tym udział dotacji Państwa wyniesie około 420 mln zł.
- przyrost telefonicznej sieci miejscowej o 121 tys. km/par., tj. osiągnięcie stanu około 2.291 tys. km/par.,
- przyrost pojemności central miejscowych o 65,1 tys. numerów, tj. osiągnięcie stanu około 1.116 tys. numerów,
- przyrost abonentów telefonicznych o 58 tys. abonentów, tj. osiągnięcie stanu około 898 tys. abonentów.