Rozdział 6 - Transport i łączność. - Narodowy plan gospodarczy na 1965 r.
M.P.1964.87.415
Akt nienormatywnyVI.
Transport i łączność.
Transport i łączność.
1965 plan | % 1965 1964 p. w. | |
Transport kolejowy normalnotorowy | 325,0 | 102,8 |
Transport samochodowy publiczny i branżowy | 183,1 | 106,6 |
Transport wodny śródlądowy | 5,4 | 138,5 |
Nadawcy ładunków powinni zapewnić warunki do zwiększonego wykorzystania zdolności przewozowej kolei w I półroczu 1965 r. oraz w niedziele i święta w ciągu całego roku.
1965 plan | % 1965 1964 p. w. | |
Transport kolejowy normalnotorowy | 930 | 103,3 |
Transport samochodowy (wojewódzkie przedsiębiorstwa Państwowej Komunikacji Samochodowej) | 758 | 112,1 |
Łowicz - Łódź Kaliska - Zduńska Wola 130 km
Tarnowskie Góry - Herby Nowe - Karsznice 164 km
Wrocław - Wałbrzych - Kuźnice 109 km
Ponadto należy rozpocząć roboty elektryfikacyjne m.in. na odcinku Karsznice - Bydgoszcz - Maksymilianowo.
1965 plan | % 1965 1964 p. w. | |
Obrót wagonu towarowego w dobach | 4,5 | 99,6 |
Zużycie węgla obliczeniowego w kg na 1000 brutto-tono-km: | ||
w ruchu towarowym | 31,0 | 100,3 |
w ruchu pasażerskim | 71,5 | 100,4 |
Ponadto szacuje się, że wartość inwestycji zrealizowanych w ramach społecznych czynów drogowych wyniesie około 1.000 mln zł, w tym udział dotacji Państwa wyniesie około 340 mln zł.
- przyrost telefonicznej sieci miejscowej o 104 tys. km par (tj. osiągnięcie stanu 2.039 tys. km par),
- przyrost pojemności central miejscowych o 66 tys. numerów (tj. osiągnięcie stanu 976 tys. numerów),
- przyrost abonentów telefonicznych o 53 tys. abonentów (tj. osiągnięcie stanu 790 tys. abonentów).