§ 2. - Należyte zagospodarowanie zbędnych obrabiarek do metali i drewna.

Monitor Polski

M.P.1951.A-89.1225

Akt utracił moc
Wersja od: 1 grudnia 1953 r.
§  2.
1.
Posiadacze obrabiarek obowiązani są w terminie 30 dni od daty wejścia w życie zarządzenia:
1)
zbadać przydatność posiadanych obrabiarek zarówno ujętych spisem, o którym mowa w § 1 ust. 1, jak i nabytych po dniu 1 stycznia 1951 r. dla wykonania zadań planowych posiadacza w latach 1951 i 1952 i na tej podstawie ustalić, jakie obrabiarki są zbędne dla danego zakładu pracy;
2)
sporządzić dla każdej zbędnej obrabiarki oddzielnie "certyfikat zbędnej maszyny", zwany dalej w skrócie "certyfikatem", przez wypełnienie pierwszej strony formularza według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do zarządzenia, przestrzegając wypełnienia wszystkich rubryk, z dołączeniem w miarę możności szkicu lub fotografii obrabiarki;
3)
sporządzić w 4 egzemplarzach wykaz zbiorczy zbędnych obrabiarek przez wypełnienie formularza według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do zarządzenia;
4)
przesłać dwa egzemplarze wykazu zbiorczego do jednostki nadrzędnej i jeden egzemplarz do przedsiębiorstwa "Centralne Biuro Obrotu Maszynami" (CBOM).
2.
Za należyte wykonanie czynności, wymienionych w ust. 1, odpowiedzialny jest dyrektor (kierownik) danej jednostki.