§ 10. - Międzyresortowy Zespół do spraw wyłaniania kandydatów na urząd sędziego i urząd rzecznika generalnego Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz urząd sędziego Sądu Unii Europejskiej.

Monitor Polski

M.P.2021.592

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 czerwca 2021 r.
§  10. 
1. 
W przypadku wątpliwości co do spełniania przez kandydata określonych w ogłoszeniu wymagań formalnych bądź innych braków w dokumentacji przewodniczący Zespołu informuje tego kandydata o konieczności przedstawienia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania.
2. 
Nieprzedstawienie wyjaśnień lub nieuzupełnienie dokumentów zgodnie z ust. 1 skutkuje pozostawieniem zgłoszenia bez rozpatrzenia.
3. 
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełniają wymagań formalnych, podlegają zwrotowi albo zniszczeniu.
4. 
Przewodniczący Zespołu ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów listę kandydatów spełniających wymagania formalne zawierającą następujące informacje: imię (imiona), nazwisko, posiadane tytuły zawodowe lub naukowe, wykonywany zawód lub pełnioną funkcję.