§ 7. - Książki skarg i wniosków w uspołecznionych przedsiębiorstwach i spółdzielniach usługowych oraz ich placówkach i zakładach.
Monitor Polski
M.P.1972.1.10
Akt utracił moc
Wersja od: 15 stycznia 1972 r.
§ 7.
1.
Zawiadomienie o załatwieniu skargi lub wniosku powinno zawierać oznaczenie przedsiębiorstwa (spółdzielni), od którego pochodzi, wskazanie, w jaki sposób sprawa została załatwiona lub wykorzystana, oraz podpis z podaniem imienia, nazwiska i stanowiska służbowego podpisującego.
2.
Zawiadomienie o negatywnym załatwieniu skargi powinno zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne, a wniosku - uzasadnienie faktyczne i w miarę możliwości prawne.
3.
Zawiadomienie podpisuje dyrektor przedsiębiorstwa (prezes spółdzielni) lub upoważniony przez niego kierownik właściwej komórki organizacyjnej.
4.
Kopia zawiadomienia powinna być przesłana do wiadomości kierownikowi zakładu usługowego, w którym skarga lub wniosek zostały wpisane do książki.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .