§ 5. - Książki skarg i wniosków w uspołecznionych przedsiębiorstwach i spółdzielniach usługowych oraz ich placówkach i zakładach.

Monitor Polski

M.P.1972.1.10

Akt utracił moc
Wersja od: 15 stycznia 1972 r.
§  5.
1.
Skargi i wnioski nie załatwione pozytywnie przez kierownika zakładu usługowego oraz te skargi i wnioski, których załatwienie wykracza poza jego właściwość lub możliwości, jak również skargi i wnioski anonimowe powinny być w terminie 3 dni od daty ich wpisania przekazane dyrektorowi przedsiębiorstwa (zarządowi spółdzielni).
2.
Kierownik zakładu usługowego przekazuje dyrektorowi przedsiębiorstwa (zarządowi spółdzielni) kopię, a jeżeli kopia jest nieczytelna - odpis wpisanej, a nie załatwionej skargi lub wniosku, podając w formie pisemnej przyczyny niezałatwienia oraz własne wyjaśnienia. O przekazaniu skargi lub wniosku do załatwienia dyrektorowi przedsiębiorstwa (zarządowi spółdzielni) kierownik zakładu obowiązany jest zawiadomić pisemnie osobę, która dokonała wpisu. Zawiadomienie powinno zawierać adres dyrekcji przedsiębiorstwa.