§ 2. - Książki skarg i wniosków w uspołecznionych przedsiębiorstwach i spółdzielniach usługowych oraz ich placówkach i zakładach.
Monitor Polski
M.P.1972.1.10
Akt utracił moc
Wersja od: 15 stycznia 1972 r.
§ 2.
1.
W każdym zakładzie usługowym (punkcie przyjęć) powinna być prowadzona książka do wpisywania skarg i wniosków, zwana dalej "książką".
2.
Książka powinna być umieszczona w widocznym miejscu swobodnie dostępnym. Przy książce powinien być umocowany ołówek kopiowy (długopis), a wewnątrz książki kalka w celu sporządzenia skargi lub wniosku w dwóch egzemplarzach.
3.
Od osoby zamierzającej dokonać w książce wpisu pracownik zakładu usługowego nie może żądać okazania dokumentu tożsamości lub podania danych personalnych.
4.
Opiekę nad książką powinien sprawować kierownik, a w razie jego nieobecności wyznaczony pracownik stale przebywający w zakładzie.
5.
Pracownik zakładu usługowego obowiązany jest udzielić korzystającemu z książki skarg i wniosków niezbędnej pomocy w dokonaniu wpisu (np. wskazać miejsce, gdzie można wpisać skargę lub wniosek).
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .