§ 2. - Książki skarg i wniosków w uspołecznionych przedsiębiorstwach i spółdzielniach usługowych oraz ich placówkach i zakładach.

Monitor Polski

M.P.1972.1.10

Akt utracił moc
Wersja od: 15 stycznia 1972 r.
§  2.
1.
W każdym zakładzie usługowym (punkcie przyjęć) powinna być prowadzona książka do wpisywania skarg i wniosków, zwana dalej "książką".
2.
Książka powinna być umieszczona w widocznym miejscu swobodnie dostępnym. Przy książce powinien być umocowany ołówek kopiowy (długopis), a wewnątrz książki kalka w celu sporządzenia skargi lub wniosku w dwóch egzemplarzach.
3.
Od osoby zamierzającej dokonać w książce wpisu pracownik zakładu usługowego nie może żądać okazania dokumentu tożsamości lub podania danych personalnych.
4.
Opiekę nad książką powinien sprawować kierownik, a w razie jego nieobecności wyznaczony pracownik stale przebywający w zakładzie.
5.
Pracownik zakładu usługowego obowiązany jest udzielić korzystającemu z książki skarg i wniosków niezbędnej pomocy w dokonaniu wpisu (np. wskazać miejsce, gdzie można wpisać skargę lub wniosek).