§ 10. - Książki skarg i wniosków w uspołecznionych przedsiębiorstwach i spółdzielniach usługowych oraz ich placówkach i zakładach.

Monitor Polski

M.P.1972.1.10

Akt utracił moc
Wersja od: 15 stycznia 1972 r.
§  10.
1.
Dyrekcja przedsiębiorstwa (zarząd spółdzielni) wydaje książkę kierownikowi zakładu usługowego oraz prowadzi ewidencję wydanych książek.
2.
Książkę wydaje się za pokwitowaniem, z ponumerowanymi kartkami i wypełnioną pierwszą stroną zawierającą:
1)
dokładny adres zakładu usługowego, dla którego książka jest przeznaczona, oraz imię i nazwisko kierownika tego zakładu,
2)
odcisk pieczęci przedsiębiorstwa (spółdzielni), któremu zakład podlega, z uwzględnieniem adresu i numeru telefonu,
3)
adres i numer telefonu właściwego organu prezydium powiatowej (miejskiej, dzielnicowej) rady narodowej,
4)
numer książki.
3.
Wydanie nowej książki następuje po wykorzystaniu i zwróceniu starej książki.
4.
Karty wewnętrzne książki sporządza się według wzoru stosowanego przez uspołecznione placówki handlu detalicznego i przemysłu gastronomicznego.