§ 3. - Kryteria kwalifikacji jakości usług dla ludności.

Monitor Polski

M.P.1982.10.75

Akt utracił moc
Wersja od: 6 kwietnia 1982 r.
§  3.
Ustala się następujące kryteria kwalifikacji jakości usługi po jej wykonaniu:
1)
staranność wykonania usługi pod względem wymagań użytkowych, estetycznych i higienicznych oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania,
2)
zgodność wykonania usługi z obowiązującymi normami i wymaganiami określonymi w przepisach szczególnych,
3)
zgodność wykonania usługi z ogólnymi warunkami umów oraz warunkami określonymi w zawartej umowie, w szczególności dotyczącymi:
a)
zastosowania właściwych materiałów,
b)
dotrzymania terminu wykonania,
c)
prawidłowości obliczenia ceny za wykonaną usługę, z uwzględnieniem kar umownych w razie niedotrzymania ustalonego w umowie terminu wykonania,
d)
określenia przez zakład zobowiązań gwarancyjnych.