§ 3. - Kryteria kwalifikacji jakości usług dla ludności.
Monitor Polski
M.P.1982.10.75
Akt utracił moc
Wersja od: 6 kwietnia 1982 r.
§ 3.
Ustala się następujące kryteria kwalifikacji jakości usługi po jej wykonaniu:
1)
staranność wykonania usługi pod względem wymagań użytkowych, estetycznych i higienicznych oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania,
2)
zgodność wykonania usługi z obowiązującymi normami i wymaganiami określonymi w przepisach szczególnych,
3)
zgodność wykonania usługi z ogólnymi warunkami umów oraz warunkami określonymi w zawartej umowie, w szczególności dotyczącymi:
a)
zastosowania właściwych materiałów,
b)
dotrzymania terminu wykonania,
c)
prawidłowości obliczenia ceny za wykonaną usługę, z uwzględnieniem kar umownych w razie niedotrzymania ustalonego w umowie terminu wykonania,
d)
określenia przez zakład zobowiązań gwarancyjnych.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .