§ 2. - Kryteria kwalifikacji jakości usług dla ludności.
Monitor Polski
M.P.1982.10.75
Akt utracił moc Wersja od: 6 kwietnia 1982 r.
§ 2.
Ustala się następujące kryteria kwalifikacji jakości usługi przed przystąpieniem do jej wykonania:1)
przygotowanie zakładu do prawidłowego wykonania usługi zgodnie z wymaganiami ustalonymi w instrukcjach serwisowych, przepisach szczegółowych dotyczących zakresu zamawianej usługi oraz z wymaganiami określonymi przez zamawiającego:a)
sprawność i kompletność maszyn, urządzeń, narzędzi oraz przyrządów pomiarowo-kontrolnych zapewniających prawidłowy przebieg procesu technologicznego i kontroli jakości wykonania usługi,b)
prawidłowość i kompletność dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej w razie potrzeby sporządzenia takiej dokumentacji w celu wykonania określonej usługi,c)
zapewnienie niezbędnych warunków do prawidłowego składowania, przechowywania lub transportu przedmiotu usługi,2)
odpowiedni (formalnie udokumentowany) poziom przygotowania zawodowego pracowników wykonujących usługę,3)
udostępnienie informacji o zakresie i rodzaju usług wykonywanych w zakładzie, a w razie wykonywania wyrobów na indywidualne zamówienie również katalogów i żurnali wskazujących tendencje bieżącej mody i wzornictwa oraz uwidacznianie wzorów i modeli,4)
określenie przez zakład postanowień niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, w tym postanowień dotyczących:a)
oznaczenia rodzaju usługi,b)
terminu wykonania,c)
ceny,d)
wyszczególnienia materiałów dostarczonych przez zamawiającego z zaznaczeniem ich ilości i wartości wraz z zastrzeżeniem poniesienia ryzyka przez zamawiającego w razie stwierdzenia nieodpowiedniej jakości tych materiałów,e)
szacunkowej oceny wartości przedmiotów oddanych do zakładu, jeżeli usługa dotyczy ich naprawy, montażu lub konserwacji,5)
przygotowanie w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości materiałów podstawowych i pomocniczych lub części zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.