§ 11. - Komitet Sterujący do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu.
Monitor Polski
M.P.2023.244 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 16 lutego 2024 r.
§ 11.
1.
Przewodniczący Komitetu przedstawia Radzie Ministrów półroczne sprawozdanie z realizacji zadań Komitetu w terminie do dnia 30 września oraz sprawozdanie roczne w terminie do dnia 31 marca roku następującego po roku, za który jest składane sprawozdanie.
2.
Sprawozdania, o których mowa w ust. 1, zawierają w szczególności:
1)
dane identyfikacyjne, w tym informacje o osobie sporządzającej i zatwierdzającej sprawozdanie, podstawie prawnej utworzenia Komitetu oraz okresie objętym sprawozdaniem;
2)
wskazanie liczby i terminów odbytych posiedzeń Komitetu;
3)
określenie postępów w pracach Komitetu w odniesieniu do zadań, o których mowa w § 2;
4)
wnioski i rekomendacje wynikające z prac Komitetu;
5)
informacje dotyczące celowości dalszego działania Komitetu;
6)
inne niezbędne informacje o funkcjonowaniu Komitetu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .