§ 16. - Komitet Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji.

Monitor Polski

M.P.2021.231 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 marca 2021 r.
§  16. 
1. 
Z posiedzenia Komitetu sporządza się pełny zapis jego przebiegu, będący wewnętrznym dokumentem roboczym i stanowiący podstawę do sporządzenia protokołu ustaleń.
2. 
Protokół ustaleń zawiera informację o uwagach zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego oraz o uwagach zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu, treść rozstrzygnięć i rekomendacji dotyczących projektu dokumentu rządowego oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych, opinię Komitetu o projekcie informatycznym oraz opinię o raporcie.
3. 
Protokół ustaleń podpisują Przewodniczący i Sekretarz Komitetu, a w przypadku nieobecności Przewodniczącego - Wiceprzewodniczący i Sekretarz Komitetu.
4. 
Osoba wchodząca w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, mogą zgłosić, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń, zastrzeżenia do jego treści wraz z wnioskiem o jego sprostowanie.
5. 
Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić z urzędu w każdym czasie.
6. 
Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Komitetu, za zgodą Przewodniczącego.
7. 
Pełny zapis przebiegu posiedzenia Komitetu i protokół ustaleń są przechowywane przez komórkę organizacyjną, o której mowa w § 19.