§ 11. - Komitet Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji.

Monitor Polski

M.P.2021.231 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 marca 2021 r.
§  11. 
1. 
Wniesione do rozpatrzenia projekty dokumentów rządowych albo do zaopiniowania przez Komitet projekty informatyczne lub raporty Sekretarz Komitetu przekazuje osobom uczestniczącym w posiedzeniach Komitetu.
2. 
Uwagi do projektu dokumentu rządowego albo uwagi do projektu informatycznego lub raportu zgłaszają osoby wchodzące w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji, w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu w terminie 4 dni od dnia ich przekazania. Termin ten może zostać zmieniony przez Przewodniczącego lub z upoważnienia Przewodniczącego przez Sekretarza Komitetu, z uwagi na złożoność lub pilność projektu dokumentu rządowego lub projektu informatycznego, lub złożoność raportu.
2a. 
Do uwag zgłoszonych po terminie, o którym mowa w ust. 2, stosuje się § 13 ust. 2 pkt 2.
3. 
Organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, ustosunkowują się odpowiednio do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu nie później niż 4. dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zgłaszania uwag.
3a. 
Odniesienie się organu wnioskującego lub podmiotu, o którym mowa w § 9 ust. 2, do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu Sekretarz Komitetu przekazuje niezwłocznie podmiotowi, który zgłosił uwagi. Podmiot zgłaszający uwagi, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odniesienia się do uwag, przekazuje Sekretarzowi Komitetu swoje stanowisko.
4. 
Do czasu rozpoczęcia rozpatrywania projektu dokumentu rządowego albo opiniowania projektu informatycznego lub raportu przez Komitet organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, mogą wycofać projekt dokumentu rządowego z rozpatrywania albo projekt informatyczny lub raport z opiniowania przez Komitet.