Instrukcja dotycząca opracowania bilansu i planu rozdziału robót budowlano-montażowych na 1969 r.

Monitor Polski

M.P.1968.26.170

Akt utracił moc
Wersja od: 11 czerwca 1968 r.

ZARZĄDZENIE
PRZEWODNICZĄCEGO KOMISJI PLANOWANIA PRZY RADZIE MINISTRÓW
z dnia 11 czerwca 1968 r.
w sprawie instrukcji dotyczącej opracowania bilansu i planu rozdziału robót budowlano-montażowych na 1969 r.

Na podstawie § 1 pkt 1 i 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 czerwca 1960 r. w sprawie szczegółowego zakresu i trybu działania Komisji Planowania przy Radzie Ministrów (Dz. U. z 1960 r. Nr 31, poz. 171 i z 1964 r. Nr 18, poz. 104) zarządza się, co następuje:
Projekt bilansu robót budowlano-montażowych na 1969 r. należy opracować zgodnie z zasadami i w sposób określony w instrukcji stanowiącej załącznik do zarządzenia.
1.
Do resortowych i wojewódzkich projektów planów inwestycyjnych na 1969 r. mogą być włączane nowo rozpoczynane inwestycje polegające na budownictwie inwestycyjnym pod warunkiem spełnienia wymagań dokumentacyjnych określonych obowiązującymi przepisami oraz uzyskania potwierdzenia przez właściwą komisję bilansowania i rozdziału robót o zapewnieniu wykonawstwa robót na 1969 r.
2.
W zakresie inwestycji rolniczych realizowanych w ramach resortowego wykonawstwa dyrekcje budownictwa rolniczego powiadomią bezpośrednio inwestorów i wojewódzkie komisje bilansowania i rozdziału robót, jakie inwestycje nowo rozpoczynane w 1969 r. mają zapewnione wykonawstwo robót.
1.
W pracach nad projektem bilansu robót budowlano-montażowych na 1969 r. należy w pełni uwzględnić przepisy zarządzenia nr 30 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 1967 r. w sprawie ramowych zasad, trybu i organizacji bilansowania i rozdziału robót budowlano-montażowych (Monitor Polski Nr 29, poz. 137 oraz zarządzenia Przewodniczącego Komisji Planowania przy Radzie Ministrów z dnia 30 czerwca 1967 r. w sprawie zakresu, organizacji i trybu działania organów bilansowania i rozdziału robót budowlano-montażowych (Monitor Polski Nr 39, poz. 189).
2.
Do bilansowania i wykonawstwa robót oraz planowania inwestycji kontynuowanych mają zastosowanie wytyczne Komisji Planowania przy Radzie Ministrów z dnia 2 marca 1968 r. w sprawie określenia zaangażowania mocy produkcyjnych przedsiębiorstw budowlano-montażowych w robotach kontynuowanych w 1969 r.
1.
Przepisy dotyczące ministerstw stosuje się odpowiednio do urzędów centralnych i komitetów sprawujących funkcje naczelnych organów administracji państwowej oraz do centralnych związków spółdzielczych.
2.
Przepisy dotyczące prezydiów wojewódzkich rad narodowych stosuje się odpowiednio do prezydiów rad narodowych miast wyłączonych z województw.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia z mocą od dnia 11 czerwca 1968 r.

ZAŁĄCZNIK

INSTRUKCJA W SPRAWIE ZASAD, TRYBU I TERMINÓW PRAC ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM BILANSU ORAZ PLANU ROZDZIAŁU ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH NA 1969 R.

I.

Zasady i zakres prac inwestorów.

1.
Ministerstwa nadzorujące inwestorów planu centralnego, a prezydia wojewódzkich rad narodowych (WRN) nadzorujące inwestorów planu terenowego i centralne związki spółdzielcze zwrócą uwagę, aby limit robót budowlano-montażowych na 1969 r. nie został przekroczony w stosunku do ustaleń zawartych w uchwale Rady Ministrów o wytycznych do projektu narodowego planu gospodarczego na 1969 r. i podstawowych założeń planu na 1970 r. W pracach nad projektem planu inwestycyjnego ministerstwa, zjednoczenia, centralne związki spółdzielcze i prezydia WRN powinny zapewnić pierwszeństwo inwestycjom kontynuowanym, zabezpieczając dla nich nakłady na roboty budowlano-montażowe zgodnie z ustaleniami wynikającymi z wytycznych Komisji Planowania przy Radzie Ministrów z dnia 2 marca 1968 r. w sprawie określenia zaangażowania mocy produkcyjnych przedsiębiorstw budowlano-montażowych w robotach kontynuowanych w 1969 r. Nowe zadania inwestycyjne mogą być proponowane do rozpoczęcia w 1969 r. po pełnym zapewnieniu nakładów na inwestycje kontynuowane.
2.
Ministerstwa nadzorujące inwestorów i prezydia WRN, w ramach nakładów inwestycyjnych określonych w wytycznych, o których mowa w ust. 1, zapewnią w pierwszej kolejności niezbędne nakłady na roboty budowlano-montażowe dla inwestycji kontynuowanych oraz na inwestycje wspólne i w granicach pozostałej kwoty nakładów inwestycyjnych przewidzianych w wytycznych do projektu narodowego planu gospodarczego na 1969 r. i podstawowych założeń planu na 1970 r. zgłoszą zadania inwestycyjne nowo rozpoczynane w 1969 r. właściwym wojewódzkim komisjom bilansowania i rozdziału robót (WKBiRR).
3.
Nowe zadania inwestycyjne, przewidziane do rozpoczęcia w 1969 r., powinny być zgłoszone właściwym WKBiRR w terminie do dnia 10 lipca 1968 r. na formularzu według załączonego wzoru R-1. W zakresie inwestycji centralnych kopię zgłoszenia należy przesłać do Zespołu Inwestycji Komisji Planowania przy Radzie Ministrów. Zgłoszenia dokonują:
1)
ministerstwa w zakresie:
a)
inwestycji centralnych,
b)
inwestycji jednostek budżetowych,
c)
inwestycji organizacji społecznych, politycznych i zawodowych (nadzorowanych przez resort),
d)
resortowego budownictwa mieszkaniowego;
2)
zjednoczenia - w zakresie inwestycji zjednoczeń (tylko pozytywnie zaopiniowanych przez bank);
3)
prezydia WRN w zakresie:
a)
inwestycji rad narodowych (łącznie z inwestycjami wspólnymi),
b)
spółdzielczego budownictwa mieszkaniowego;
4)
centralne związki spółdzielcze - w zakresie inwestycji spółdzielczości objętych planem centralnym (inwestycje spółdzielczości objęte planem terenowym zlecają właściwe wojewódzkie związki).

Zgłoszenia inwestycji rolniczych powinny być kierowane bezpośrednio do właściwych dyrekcji budownictwa rolniczego. Komisja Planowania przy Radzie Ministrów najpóźniej w terminie do dnia 5 września 1968 r. poinformuje właściwe WKBiRR o ewentualnych zmianach w zakresie inwestycji nowo rozpoczynanych w 1969 r., objętych planem centralnym.

4. 1) Zlecenia robót spoza planu inwestycyjnego oraz niektórych robót w zakresie inwestycji grupy "B" (których wykonanie nie może być zrealizowane systemem gospodarczym) powinny być kierowane bezpośrednio przez zleceniodawców do właściwych przedsiębiorstw wykonawczych w terminie do dnia 25 lipca 1968 r.,

2)
Przedsiębiorstwa wykonawcze mogą przyjmować do wykonania zlecenia, o których mowa w pkt 1, do wysokości ustalonego przez jednostki nadrzędne limitu robót spoza planu inwestycyjnego.
5.
Inwestorzy nie powinni zgłaszać do WKBiRR zadań inwestycyjnych nowo rozpoczynanych w 1969 r., które nie spełniają wymogów dokumentacyjnych określonych uchwałą nr 246 Rady Ministrów z dnia 19 sierpnia 1964 r. w sprawie wymogów dokumentacyjnych dla inwestycji na lata 1966-1970 (Monitor Polski Nr 63, poz. 292) oraz zarządzeniem nr 73 Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1966 r. w sprawie wymogów w zakresie projektów technicznych dla inwestycji na lata 1968-1970 (Monitor Polski Nr 69, poz. 328), oraz takich zadań inwestycyjnych, dla których inwestorzy nie mają zapewnionych dostaw maszyn i urządzeń, konstrukcji stalowych i rur bilansowanych. W zakresie inwestycji rolniczych nie mogą być zgłaszane zadania inwestycyjne nowo rozpoczynane w 1969 r., które nie odpowiadają wymogom określonym w zarządzeniu nr 61 Ministra Rolnictwa z dnia 20 maja 1967 r. w sprawie wymogów dokumentacyjnych dla inwestycji jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Rolnictwa na lata 1968-1970 (Dz. Urz. Min. Rolnictwa Nr 9, poz. 59). Odstępstwa od wyżej określonych wymogów można dokonać w odniesieniu do inwestycji zwolnionych odpowiednimi decyzjami Rządu od zatwierdzenia w ustalonych terminach projektów wstępnych bądź w odniesieniu do inwestycji, dla których zakupione zostały licencje zagraniczne. W tych wypadkach resorty powinny dokonać uzgodnień z Komisją Planowania przy Radzie Ministrów przed zgłoszeniem nowo rozpoczynanych inwestycji właściwym WKBiRR, o których mowa w ust. 3.
6.
Inwestorzy nie powinni zgłaszać do wykonawstwa w systemie zleceniowym nowo rozpoczynanych inwestycji przedsiębiorstw, inwestycji przewidzianych do realizacji w formie czynów społecznych oraz innych inwestycji zaliczanych do grupy "B". Inwestycje te powinny być wykonywane systemem gospodarczym, z wyjątkiem inwestycji przedsiębiorstw wykonawstwa inwestycyjnego i niektórych robót specjalistycznych, które mogą być wykonywane systemem zleceniowym (ust. 4).
7.
W związku z wzrastającym napięciem robót wykonywanych systemem zleceniowym w przedsiębiorstwach nadzorowanych przez Ministra Budownictwa i Przemysłu Materiałów Budowlanych należy w zakresie inwestycji nowo rozpoczynanych, zaliczonych do grupy "A", i robót spoza planu inwestycyjnego w pierwszej kolejności zbadać możliwości wykonania robót systemem gospodarczym lub przez przedsiębiorstwa wykonawcze danego resortu. Dotyczyć to powinno w szczególności robót polegających na modernizacji i rekonstrukcji zakładów przemysłowych.
8.
Inwestorzy (przedsiębiorstwa) na podstawie zawiadomień WKBiRR, o których mowa w ust. 19, poinformują niezwłocznie wskazanych wykonawców o zamiarze zlecenia wykonania zadań inwestycyjnych nowo rozpoczynanych w 1969 r. Zgłoszenia zleceń powinny być dokonane na obowiązującym kwestionariuszu obiektowym według uzgodnień z generalnym wykonawcą.
9.
Inwestorzy (przedsiębiorstwa) objęci planem centralnym i planem terenowym w terminie do dnia 10 lipca 1968 r. przedłożą WKBiRR niezbędne informacje co do rozmiarów robót wykonywanych systemem gospodarczym w latach 1966, 1967 i 1968 oraz według założeń na 1969 r. z podziałem na roboty objęte planem inwestycyjnym i spoza planu inwestycyjnego. W części opisowej należy również wyszczególnić, jakie roboty i w jakim zakresie realizowane będą systemem gospodarczym w 1969 r. w zakresie inwestycji centralnych i zjednoczeń (imiennie).
10.
Inwestorzy uczestniczący w inwestycjach wspólnych, realizowanych przez prezydia rad narodowych, w terminie do dnia 10 lipca 1968 r. uzgodnią wielkość nakładów na roboty budowlano-montażowe na 1969 r. z inwestorami zastępczymi, realizującymi te inwestycje w trybie określonym uchwałą nr 67 Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 1963 r. w sprawie terenowej koordynacji inwestycji (Monitor Polski Nr 19, poz. 104) oraz uchwałą nr 100 Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 1965 r. w sprawie planowania, realizacji i finansowania inwestycji wspólnych (Monitor Polski Nr 26, poz. 128). Uzgodnienia powinny obejmować kontynuowane i nowo rozpoczynane inwestycje wspólne, dla których została opracowana i zatwierdzona w obowiązujących terminach dokumentacja inwestycyjna i zostały zawarte odpowiednie umowy (porozumienia). Wojewódzkie komisje planowania gospodarczego powinny przesłać właściwym resortom wykazy inwestycji wspólnych w terminie do dnia 20 lipca 1968 r. (w kopii do Zespołu Gospodarki Terenowej Komisji Planowania przy Radzie Ministrów) w celu uwzględnienia odpowiednich nakładów w resortowych projektach planów inwestycyjnych. W projekcie planu inwestycyjnego ministerstwa wyodrębnią wielkość nakładów inwestycyjnych przewidzianą do przekazania na rzecz inwestycji wspólnych (bez nakładów inwestycji przedsiębiorstw), z uwzględnieniem podziału tych nakładów na poszczególne województwa. Ewentualne rozbieżności co do wysokości udziałów w inwestycjach wspólnych na 1969 r. resorty przedstawią do rozpatrzenia Komisji Planowania przy Radzie Ministrów łącznie z projektem planu inwestycyjnego.

II.

Zasady i zakres prac w przedsiębiorstwach budowlano-montażowych.

11.
Ministerstwa nadzorujące przedsiębiorstwa budowlano-montażowe na podstawie otrzymanych z Komisji Planowania przy Radzie Ministrów cyfr kontrolnych dotyczących projektu planu na 1969 r. oraz na podstawie wyników wstępnego bilansu robót, dotyczących zaangażowania mocy produkcyjnych na 1969 r. inwestycjami kontynuowanymi przekażą zjednoczeniom budownictwa (jednostkom równorzędnym) po uzgodnieniu z Komisją Planowania przy Radzie Ministrów (Zespołem Budownictwa i Przemysłu Materiałów Budowlanych) wytyczne resortowe co do wielkości zadań produkcyjnych przedsiębiorstw budowlano-montażowych na 1969 r. W zadaniach tych należy wyodrębnić roboty objęte planem inwestycyjnym, roboty spoza planu inwestycyjnego oraz rezerwę poślizgową (w podziale na województwa). Komisja Planowania przy Radzie Ministrów przekaże właściwym WKBiRR uzgodnione z resortami wielkości robót budowlano-montażowych na rok 1969.
12.
Przy ustalaniu wielkości zadań produkcyjnych ministerstwa zarezerwują nie rozdzieloną moc produkcyjną dla zapewnienia wykonania robót poślizgowych z 1968 r. oraz innych robót przewidzianych do realizacji w ramach rezerwy planu inwestycyjnego na 1969 r. Rozmiary rezerw mocy produkcyjnych powinny być uzgodnione z Komisją Planowania przy Radzie Ministrów. Rozdzielenie zarezerwowanej mocy produkcyjnej na roboty poślizgowe powinno być zgodne z ustaleniami WKBiRR. Wykorzystanie zarezerwowanej mocy produkcyjnej na dodatkowe roboty objęte planem inwestycyjnym może nastąpić po uzgodnieniu z Centralną Komisją Bilansowania i Rozdziału Robót.
13.
Zjednoczenia budownictwa na podstawie otrzymanych z właściwych ministerstw wielkości zadań produkcyjnych na 1969 r. dokonają podziału tych zadań między poszczególne podległe przedsiębiorstwa wykonawcze i w terminie do dnia 5 lipca 1968 r. przekażą te zadania przedsiębiorstwom, a w odpisie prześlą do wiadomości właściwym WKBiRR.
14.
Niezależnie od dalszych prac nad bilansem robót na 1969 r. przedsiębiorstwa budowlano-montażowe, na podstawie ustaleń wynikających z zaangażowania mocy produkcyjnych inwestycjami kontynuowanymi w 1969 r. oraz na podstawie zadań produkcyjnych, o których mowa w ust. 13, powinny opracować projekty planów na 1969 r. Ewentualne korekty wynikające z wprowadzenia zmian w zleceniach w zakresie nowo rozpoczynanych inwestycji powinny być uwzględnione przy opracowaniu planów techniczno-ekonomicznych na 1969 r.
15.
Przedsiębiorstwa budowlano-montażowe powinny przeanalizować oraz ocenić realność przygotowania i rozpoczęcia w 1969 r. inwestycji nowo rozpoczynanych, o których mowa w ust. 8. W analizie powinno się w szczególności uwzględnić:
1)
możliwości wykonawstwa robót z punktu widzenia profitu działalności określonego przedsiębiorstwa;
2)
stopień zaangażowania mocy produkcyjnych inwestycjami kontynuowanymi;
3)
stan przygotowania dokumentacji;
4)
ewentualne terminy dostaw maszyn, urządzeń, konstrukcji stalowych i rur.
16.
Przedsiębiorstwa budowlano-montażowe udzielą właściwym przedsiębiorstwom specjalistycznym podzleceń w terminie do dnia 20 sierpnia 1968 r. zarówno w zakresie inwestycji kontynuowanych, jak i nowo rozpoczynanych.
17.
Na podstawie uzgodnionych z inwestorami wielkości robót na 1969 r. w zakresie inwestycji kontynuowanych oraz przyjętych do realizacji zleceń dla inwestycji nowo rozpoczynanych, skierowanych przez WKBiRR do wykonania, przedsiębiorstwa budowlano-montażowe w terminie do dnia 15 sierpnia 1968 r. przekażą właściwym WKBiRR oraz zjednoczeniom budownictwa:
1)
wielkość zadań produkcyjnych na 1969 r.;
2)
imienny wykaz kontynuowanych i nowo rozpoczynanych zadań inwestycji, przyjętych do realizacji (dla nowych inwestycji należy podać wielkość i rodzaj robót w podwykonawstwie);
3)
imienny wykaz nowo rozpoczynanych zadań inwestycji, nie przyjętych do realizacji;
4)
wykaz zadań inwestycji kontynuowanych wraz z uzasadnieniem, co do których proponuje się zmianę ustaleń dokonanych zgodnie z wytycznymi Komisji Planowania przy Radzie Ministrów z dnia 2 marca 1968 r.

Materiały powyższe powinny być opracowane na formularzach według wzorów R-1, R-2, R-3 i R-4 załączonych do niniejszej instrukcji. Przy wypełnianiu poszczególnych formularzy należy stosować obowiązujące nazewnictwo zgodnie z ustaleniami zawartymi w zarządzeniu nr 26 Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 21 maja 1968 r. w sprawie klasyfikacji obiektów i usług budownictwa.

III.

Prace wojewódzkich komisji bilansowania i rozdziału robót.

18.
WKBiRR w terminie do dnia 20 lipca 1968 r. przeanalizują zgłoszenia poszczególnych ministerstw, prezydiów WRN w zakresie inwestycji przewidzianych do rozpoczęcia w 1969 r. W analizie powinno się w szczególności uwzględnić:
1)
możliwości wykonawstwa robót w przedsiębiorstwach profilowo przygotowanych do realizacji określonych inwestycji;
2)
zakres robót możliwy do wykonania w ramach wolnej mocy nie zaangażowanej inwestycjami kontynuowanymi w określonych przedsiębiorstwach budowlano-montażowych.
19.
Na podstawie przeprowadzonej analizy WKBiRR w porozumieniu z właściwymi zjednoczeniami budownictwa przekażą w terminie do dnia 25 lipca 1968 r. poszczególnym przedsiębiorstwom wnioski o przyjęcie do wykonania inwestycji nowo rozpoczynanych w 1969 r. oraz powiadomią o tym zainteresowanych inwestorów.
20.
WKBiRR w terminie do dnia 3 sierpnia 1968 r. poinformują wstępnie właściwe ministerstwa i odpowiednie wydziały prezydiów WRN o możliwościach zapewnienia w 1969 r. wykonawstwa robót w zakresie nowo rozpoczynanych zadań inwestycyjnych.
21.
Portfele zleceń poszczególnych przedsiębiorstw wykonawczych powinny być zatwierdzone w generalnym wykonawstwie z równoczesnym określeniem wielkości robót wykonywanych siłami własnymi. Decyzje imienne co do wielkości robót budowlano-montażowych powinny obejmować wyłącznie zadania inwestycyjne nowo rozpoczynane w 1969 r. Portfele zleceń poszczególnych przedsiębiorstw wykonawczych zatwierdzają WKBiRR. Wstępne decyzje co do portfeli zleceń na 1969 r. WKBiRR powinny przekazać wykonawcom w terminie do dnia 20 września 1968 r. Wstępne decyzje WKBiRR powinny być przekonsultowane z zainteresowanymi prezydiami powiatowych rad narodowych. Terminy ostatecznego zatwierdzenia portfeli zleceń ustali Centralna Komisja Bilansowania i Rozdziału Robót.
22.
WKBiRR nie zatwierdzają portfeli zleceń przedsiębiorstw specjalistycznych w zakresie bezpośredniego wykonawstwa robót. Dotyczy to przedsiębiorstw podporządkowanych Zjednoczeniu "Mostostal", Zjednoczeniu Przedsiębiorstw Instalacji Przemysłowych, Zjednoczeniu Przedsiębiorstw Robót Elektrycznych "Elektromontaż", Zjednoczeniu Budownictwa Wodno-Inżynieryjnego, Zjednoczeniu Budowy Pieców Przemysłowych oraz Zjednoczeniu Budownictwa Łączności. Wnioski co do portfeli zleceń wymienionych przedsiębiorstw specjalistycznych WKBiRR przedstawiają Centralnej Komisji Bilansowania i Rozdziału Robót, a w odpisie przekazują do wiadomości właściwym zjednoczeniom.
23.
Przy podejmowaniu decyzji o włączeniu do wykonawstwa inwestycji nowo rozpoczynanych w 1969 r. WKBiRR powinny zwrócić szczególną uwagę na:
1)
włączenie do bilansu robót budowlano-montażowych tylko do wysokości zadań produkcyjnych ustalonych przez ministerstwa nadzorujące wykonawców;
2)
kierowanie do wykonawstwa systemem gospodarczym robót drobnych (w zakresie rekonstrukcji i modernizacji) i nieskomplikowanych, w szczególności realizowanych w trybie odrębnych przepisów (grupa "B");
3)
ustalenie wielkości robót budowlano-montażowych na dany rok w generalnym wykonawstwie w rozmiarach uwzględniających zapewnione podwykonawstwo w przedsiębiorstwach specjalistycznych, przy zachowaniu trybu postępowania przewidzianego zarządzeniem Ministra Budownictwa i Przemysłu Materiałów Budowlanych z dnia 30 grudnia 1966 r. w sprawie zasad i warunków umów o wykonanie obiektów budownictwa oraz zasad ustalania wynagrodzeń i dokonywania rozliczeń za te obiekty (Monitor Polski z 1967 r. Nr 2, poz. 9);
4)
wytyczne i ustalenia Komisji Planowania przy Radzie Ministrów w zakresie nowo rozpoczynanych inwestycji centralnych;
5)
zapewnienie w pełnych rozmiarach w planie terenowym wykonawstwa robót w zakresie inwestycji obejmujących budownictwo rolnicze, mieszkaniowe, szkolne i służby zdrowia.
24.
W wyniku przeprowadzonych prac WKBiRR przedstawią w terminie do dnia 15 września 1968 r. Centralnej Komisji Bilansowania i Rozdziału Robót następujące materiały:
1)
wojewódzkie bilanse oraz plany rozdziału robót budowlano-montażowych;
2)
wykaz przyjętych do realizacji kontynuowanych i nowo rozpoczynanych zadań inwestycyjnych objętych planem centralnym;
3)
wykaz inwestycji proponowanych do zatwierdzenia w bezpośrednim wykonawstwie w przedsiębiorstwach specjalistycznych (ust. 22);
4)
wykaz nie przyjętych do realizacji inwestycji objętych planem centralnym;
5)
wielkość nie włączonych robót objętych planem terenowym w podziale na poszczególne wydziały prezydiów wojewódzkich rad narodowych.

Powyższe materiały powinny być opracowane na formularzach według wzorów R-1, R-2, R-3 i R-5 załączonych do niniejszej instrukcji.

25.
Oprócz części tabelarycznej WKBiRR powinny przedstawić równocześnie część opisową. W części opisowej powinny być uwzględnione między innymi:
1)
analiza obciążenia mocy produkcyjnej inwestycjami kontynuowanymi i nowo rozpoczynanymi; jeśli dla inwestycji kontynuowanych wprowadzono zmiany w wielkościach robót w stosunku do ustaleń przyjętych na podstawie wytycznych Komisji Planowania przy Radzie Ministrów z dnia 2 marca 1968 r., należy podać dodatkowe zestawienie różnic wraz z uzasadnieniem;
2)
analiza mocy produkcyjnych przedsiębiorstw budowlano-montażowych działających na terenie danego województwa ze szczególnym uwzględnieniem zjednoczeń ogólnobudowlanych;
3)
analiza nie przyjętych zleceń do wykonawstwa w 1969 r. w zakresie inwestycji nowo rozpoczynanych;
4)
uzasadnione wnioski co do zwiększenia potencjału wykonawstwa w 1969 r.

ZAŁĄCZNIK