Nowość Art. 45. - [Obowiązki informacyjne zbierającego zużyty sprzęt wobec wójta, burmistrza lub prezydenta miasta] - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.573 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 15 kwietnia 2024 r.
Art.  45.  [Obowiązki informacyjne zbierającego zużyty sprzęt wobec wójta, burmistrza lub prezydenta miasta]
1. 
Zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do przekazania wójtowi, burmistrzowi albo prezydentowi miasta, właściwemu ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej, w terminie 30 dni od dnia podjęcia działalności, informacji zawierającej:
1)
imię i nazwisko lub nazwę oraz adres siedziby zbierającego zużyty sprzęt;
2)
adresy punktów zbierania zużytego sprzętu, z wyłączeniem punktów sprzedaży sprzętu oraz punktów serwisowych.
2. 
W przypadku zmiany danych zawartych w informacji, o której mowa w ust. 1, zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do poinformowania o tym wójta, burmistrza albo prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej, w terminie 30 dni od dnia wystąpienia zmiany.
3. 
Zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do poinformowania wójta, burmistrza albo prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej, o zakończeniu działalności gospodarczej, w terminie 30 dni od dnia trwałego zaprzestania jej wykonywania.