Nowość Art. 45. - [Obowiązki informacyjne zbierającego zużyty sprzęt wobec wójta, burmistrza lub prezydenta miasta] - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.573 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 15 kwietnia 2024 r.
Art. 45. [Obowiązki informacyjne zbierającego zużyty sprzęt wobec wójta, burmistrza lub prezydenta miasta]
1.
Zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do przekazania wójtowi, burmistrzowi albo prezydentowi miasta, właściwemu ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej, w terminie 30 dni od dnia podjęcia działalności, informacji zawierającej:1)
imię i nazwisko lub nazwę oraz adres siedziby zbierającego zużyty sprzęt;2)
adresy punktów zbierania zużytego sprzętu, z wyłączeniem punktów sprzedaży sprzętu oraz punktów serwisowych.2.
W przypadku zmiany danych zawartych w informacji, o której mowa w ust. 1, zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do poinformowania o tym wójta, burmistrza albo prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej, w terminie 30 dni od dnia wystąpienia zmiany.3.
Zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do poinformowania wójta, burmistrza albo prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej, o zakończeniu działalności gospodarczej, w terminie 30 dni od dnia trwałego zaprzestania jej wykonywania.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (11)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (11)
- Czy firma produkująca tonery ma obowiązek przyjąć zużyte tonery od urzędu gminy?
- Jaki dokument musi posiadać urząd gminy od firmy, która zabiera zużyty sprzęt elektroniczny?
- Jakie wymagania musi spełnić przedsiębiorca, aby moc zbierać na skupie złomu zużyte elektro odpady w postaci np. Zużytych lodówek i pralek?