§ 4. - Zmiany i uzupełnienia Taryfy towarowej Polskich Kolei Żelaznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1924.8.84

Akt jednorazowy
Wersja od: 25 stycznia 1924 r.
§  4.
W części V Taryfy "Taryfy wyjątkowe" wprowadza się zmiany i uzupełnienia następujące:

W tar. wyj. № 4 p. 3 "warunki stosowania" uzupełnia się zdaniem: "stwierdzające, iż przesyłka przeznaczona jest do budowy dróg lub brukowania."

W tar. wyj. I p. 1 "obszar ważności" uzupełnia się stacjami, "Borysław, Cieszyn, Dziedzice, Ustroń, Zagórzany, Żory, Bogucice, Wielkie Hajduki, Rybnik, Siemianowice Śl., Chebzie, Nowy Bytom, Mikołów, Mniszek pod Grudziądzem, Szarlej, Huta Laury, Królewska Huta."

W tar. wyj. I i II p. 3 "Warunki stosowania" uzupełnia się na początku zdaniem: "Przesyłki powinny być dowiezione do stacji drogą kołową lub bocznicą prywatną".

W tar. wyj. V p. 2. "Opłaty" w ust. c) wykaz stacji uzupełnia się po słowie: "Kołomyja" nazwą stacji "Krosno".

W tar. wyj. VI w tytule po słowach "brykietów węglowych" dodaje się "i miału węglowego i koksowego". W zależności od tego w ust. 2 "Opłaty" po słowach: "kl. VIII" dodaje się słowa: "a za przesyłki miału węglowego i koksowego według kl. IX".