§ 1. - Zmiany i uzupełnienia taryfy towarowej polskich kolei normalnotorowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1927.110.938

Akt utracił moc
Wersja od: 14 grudnia 1927 r.
§  1.
W taryfie towarowej polskich kolei normalnotorowych, ogłoszonej jako załącznik do rozporządzenia Ministra Komunikacji z dnia 22 grudnia 1926 r. (Dz. U. R. P. № 129, poz. 778) i uzupełnionej rozporządzeniami Ministra Komunikacji z dnia 23 lutego 1927 r. (Dz. U. R. P. № 15, poz. 114), z dnia 5 kwietnia 1927 r. (Dz. U. R. P. № 33, poz. 299), z dnia 6 kwietnia 1927 r. (Dz. U. R. P. № 35, poz. 316), z dnia 10 kwietnia 1927 r. (Dz. U. R. R. № 37, poz. 334), z dnia 28 kwietnia 1927 r. (Dz. U. R. P. № 46, poz. 418), z dnia 20 sierpnia 1927 r. (Dz. U. R. P. № 76, poz. 671), z dnia 27 września 1927 r. (Dz. U. R. P. № 85, poz. 767), z dnia 14 października 1927 r. (Dz. U. R. P. № 90, poz. 811) i z dnia 24 października 1927 r. (Dz. U. R. P. № 94, poz. 843), wprowadza się zmiany następujące:

W części V "Taryfy wyjątkowe", w taryfie wyjątkowej XIX na wywóz węgla kamiennego i t. d. w pkt. 2 "Opłaty", ustęp drugi (Dz. U. R. P. z 1927 r. № 15, poz. 114 i № 90, poz. 811) otrzymuje nowe brzmienie następujące:

"Czasowo, aż do odwołania przewoźne oblicza się:

a) do Gdyni i Gdańska:

za węgiel kamienny, brykiety węglowe oraz miał węglowy i koksowy - po 7,2 zł. od tonny, za koks - po 8,2 zł. od tonny;

b) do Tczewa:

za węgiel kamienny, brykiety węglowe oraz miał węglowy i koksowy-po 6,5 zł. od tonny, za koks-po 7,5 zł. od tonny."