Art. 3. - Zmiana ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.1899

Akt utracił moc
Wersja od: 28 października 2020 r.
Art.  3. 
1. 
W terminie 2 lat od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy osoba zatrudniona w dniu wejścia w życie niniejszej ustawy jako operator numerów alarmowych może zostać zatrudniona na stanowisku:
1)
starszego operatora numerów alarmowych, jeżeli:
a)
obsługiwała zgłoszenia alarmowe przez okres nie krótszy niż 2 lata przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy,
b)
uzyskała pozytywną opinię kierownika centrum powiadamiania ratunkowego lub jego zastępcy,
c)
na podstawie karty oceny pracy uzyskała wynik co najmniej 80%;
2)
koordynatora, jeżeli obsługiwała zgłoszenia alarmowe przez okres nie krótszy niż 3 lata przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy oraz spełnia warunki określone w pkt 1 lit. b i c;
3)
koordynatora-trenera, jeżeli spełnia warunek określony w pkt 1 lit. b oraz:
a)
obsługiwała zgłoszenia alarmowe przez okres nie krótszy niż 3 lata przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy,
b)
na podstawie karty oceny pracy uzyskała wynik co najmniej 90%,
c)
uczestniczyła w charakterze wykładowcy lub instruktora w co najmniej 2 szkoleniach.
2. 
Karta oceny pracy obejmuje okres ostatnich 6 miesięcy pracy na stanowisku operatora numerów alarmowych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy.