Art. 4. - Zmiana ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.2170

Akt utracił moc
Wersja od: 28 grudnia 2016 r.
Art.  4. 

Do dnia 31 grudnia 2018 r. środki finansowe funduszy promocji produktów rolno-spożywczych mogą zostać przeznaczone na finansowanie i współfinansowanie programów i działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy zmienianej w art. 1, w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą, które dotyczą mięsa wieprzowego, mimo że nie zostały spełnione warunki określone w art. 9 ust. 1a pkt 1 lit. a ustawy zmienianej w art. 1, w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą, jeżeli zostało pozyskane ze świń, których:

1)
ostatni etap chowu wynoszący co najmniej 4 miesiące odbył się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku świń, których wiek w chwili poddawania ubojowi przekraczał 6 miesięcy;
2)
chów odbył się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej od dnia, w którym osiągnęły masę 30 kg - w przypadku świń, których wiek w chwili poddawania ubojowi nie przekraczał 6 miesięcy, a ich masa wynosiła co najmniej 80 kg;
3)
chów odbył się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku świń, których wiek w chwili poddawania ubojowi nie przekraczał 6 miesięcy, a ich masa wynosiła mniej niż 80 kg.